Arkadaşlar 3 ve 4. Bölüm yer değiştirmiş!!
Hatırlatma:
Ayağa kalktım sınıfın ortasına geçtim.
******Herkes anlamsızca bakıyordu tabi buna müdürde dahildi. Onlara bakarak "hepiniz diz çökün. Hemen!" dedim bağırarak. Sınıftaki herkes diz çöktü. Bende sırıtarak "Emine hariç herkes kalksın!!" diye bağırdım. Hepsi ayağa kalktı sadece Emine hariç. Nihahaha çok komik. Keşke daha önce yapsaydım. Sıratarak konuşmaya başladım "hahah ayağa kalk ve tam önümde dur. Hemen!" dedim. Oda kalkıp yanıma geldi kaşlarını çatarak "bana ne yapıyorsun? Hemen beni bırak." dedi. Bende "ben herkesi kendi etkime alıp istediğimi yaptırabilirim. Kaç kişi olurlarsa olsun. Ve daha demin buraya gelen kişi benim en büyük düşmanım, benim peşimde. Karanlıklar lordunu biliyor musunuz? İşte çok güçlü olan ve 1000 yıl yaşayan kişi. Hatırladınız galiba. Ben onu öldürdüm. Şimdi adamlarıyla oğulları benim peşimde." dedim. Emineyi serbest bıraktığımda beni itti fazla birşey olmadı ama o an sırtımda bir acı belirdi. Çığlık atarak yere çöktüm ve sırtımı tuttum. Herkes başıma toplanınca bir an kendimi çok güçlü hissettim. Ayağa kalkarak etrafımdakilere baktım bana şaşkınlıkla bakıyordu. Onlara bakıp "ne o yüzümde sivilcemi çıktı." dedim. Herkes sırtıma bakıyordu. Bende sırtıma baktığımda iki çift siyah kanat gördüm. Korkmaya başlamıştım. Gözümden bir damla yaş yere düştü. Biri omzuna dokundu kafamı kaldırdığımda önümde çok yakışıklı bir çocuk vardı. Baklavaları sıkı t-shirt ünden bile gözüküyordu. Çocuk sanki tanıdık gibi geliyordu. Bende sordum "seni bir yerden hatırlıyorum, adın ne?" dedim. Bana gülüsedi ve "SAVAŞ" dedi. Savaş, Savaş, Savaş nereden hatırlıyorum. Şimdi hatırlarım seni. Onun yüzünden okuldan atılmıştım. Oğlum bittin sen. Çocuğa bakarak "seni pislik şimdi hatırladım." diye bağırdım. Ayağa kalktım bana bakarak "özür dilerim. Ama ben senin koruyucunum her perinin bir koruyucusu varsa. Birde bu peri kökense." dedi. Ne dediğini anladım ama önce onu dövücem. Bende ona bakarak "ama elimden kaçamazsın." dedim. Tam ona adım atmıştım ama ağzından çeneme doğru bir sıvı aktığını hissettim ve sonrası karanlık...
Savaş'ın gözünden;
Tam bana bir adım atmıştı ki ağzından kan geldi tam yere düşecekken onu tuttum ve kucağına aldım. Herkes bana bakıyordu müdür yanına telaşla yaklaştı ve "neyi var?" diye sordu bende ona "bir şey yok. Daha yeni peri olduğunu öğreniyo ve ilk defa dönüştüğü için yorgun. Ve izninizle." dedim ve oradan çıktım. Hızla evime geldim. Melis' i yatağıma yatırdım. Alnını öptüm. Rahatsız olmasın diye aşağıdaki kanepeye kıvrılıp uyumaya başladım.
Melis'in gözünden;
Sabah uyandığımda burnuna deniz kokusu geldi ve ben en çek deniz kokusunu severim. İyide bizim evde kimsede deniz kokulu bir şey yok. Hemen yatakta dikleştim. Etrafına bakındım. Buranın neresi olduğunu bilmiyorum. Ulenn lan beni kaçırmışlar. Demek sonum böyle olacaktı ühühühü. Ben daha hayatımın aşkını bulmadım. Ühü ya bu bana yapılırmı ama ühühü. Aaa lan ben melezim. Çok duygusallaştım ben bu aralar. Neyse ben kalkıyıda bir beni kaçıranı bir güzel döveyim. Aşağı indiğimde birisi koltukta kıvrılmış uyuyordu. Üstüne atlayıp "yedim lan seni! Sen kim beni kaçırmak kim?!" diye bağırarak yüzüne yumruk geçirmeye başladım. Aniden ellerimi tuttu "manyak mısın kızım sen ne un? Ne kaçırması?" dedi. Bende ona baktım şaşkınca sonra sinirlendim "laaannn sen beni mi kaçırdın? Öldürücem seniii." diye bağırdım. Tam ona yine saldıracakken kollarından tuttu ve yerlerimizi değiştirdi. Artık o benim üstümdeydi. Ona kaşlarımı satarak "kalk lan ırz düşmanı. İmdaaatt yardım ediiinnn. Adam pardon kadın öldürüyorlar. Yetişin komşularrrrr. İmdaaaattt." diye bağırmaya başladım eliyle ağzımı kapatıp "ulen ne kaçırması? Okulda bayıldın bende evini bilmediğim için benim evime getirdim. Ve kaçırmam çünkü ben senin korumanım. Yani birde sen köken olduğun için hiç kimseye güvenemem." dedi.
Kökenlik evet, nasıl başa çıkacağım? Kimseyi hayal kırıklığına uğratmak istemiyorum.
Evet arkadaşlar 3. Bölümde bir sorun olduğu için yarısı silindi bende merak etmeyin diye 4. Bölüme yazdım. Umarım beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ KIZ (Tamamlandı)
VampireKalbim çok hızlı atıyordu. Saçlarımı okşayarak konuşmaya başladı. "Güzelim. Sana söylemem gereken şeyler var. Aslında daha önce söyleyecektim ama olaylar malum söyleyemedim. Bak ben ilk defa böyle şeyler hissediyorum. Seni görünce karnım kasılıyor...