1 skyrius

4 2 1
                                    

-Aš niekur iš čia nevažiuosiu!
-Klara,brangioji.Tu mąstai vien apie save.Kaip tau geriau ar patogiau.Pagalvok kiek metų aš dirbau,kad gaučiau šį darbą.Ar dar atsimeni kaip grįždavau vidurnakčiais nes dirbdavau viršvalandžius.Brangute,kad ir kiek tu pyksi kitaip nebus.Tau bus tik sunkiau atsisveikinti su draugais.Ir žinok tai ne dėl manęs ar tavęs...tai dėl mūsų.
-Aaaaaa!!!-užtrenkiau duris taip,kad net langai sudrebėjo.Aš jos nekenčiu,ji man griauna gyvenimą.
               Kitas rytas.Šeštadienis.
-Kelkis!Pavėluosi į lėktuvą!-rėkė mama.
-Kokį dar bl*t lėktuvą?!
-Panele rože prašyčiau kalbėti mandagiau.O į tavo klausimą atsakysiu taip:šiandien mes kraustomės!-su džiaugsmu sušuko mama.Bet man tai nekelia jokio džiaugsmo!Aš net su Siuzana nespėjau atsisveikinti nes jei gripas!Kodėl mano gyvenimas toks sumautas?
                       Lėktuve
Sveiki skrendantys "air class"oro linijomis!Prašome užsisegti saugos diržus ir atsipalaiduoti.Mes kylame!
          Nieko nelaukusi užsidėjau ausines ir įsijungiau muziką.

               Po 5 valandų
-Panele?Kelkitės!Mes jau seniai nusileidome!-sušuko stiuordesė.
-Ką?O kiek dabar valandų?
-05:56 minutės.
-Aš vėluoju!!!
-Tai paskubėk!
Aš tiesiog lėkiau iš lėktuvo.Iki mano autobuso atvažiavimo liko...keturios minutės!!!Atlėkiau iki stotelės.Mano autobusas ką tik išvažiavo,o stotelėje stovėjo pyktelėjusi mano mama.
-Per tave mes pavėlavome!
-Per mane?!Atrodo,kad negalėjai manęs pažadinti?!
-Aš tave žadinau,bet mano lagaminą
s

umaišė ir aš bėgau jo pasiimti,o kai grįžau manęs nebeįleido į lėktuvą.
-Jo...jo...
-Dabar tai jau nebesvarbu Klara.Mums reikia spėti į kitą autobusą!Duok savo telefoną,paskambinsiu į oro uostą.Jie turėtų žinoti autobusų tvarkaraštį.
-Kodėl mano?
-Mano išsikrovė.
-Aš pasambinsiu pati.
-Klara leisk man.
-Ne!
-Tuoj pat atiduok telefoną!
-Ne!!!
-Tada...aš pati pasiimsiu!-ji išplėšė iš rankų mano telefoną!Dabar man galas...
-Kieno čia numeris?!Aš jo nepažystu!Kas čia per?Džeikas ir dar su širdele?!!?
-Koks tau skirtumas,tu turėjai paskambinti į oro uostą!
-Na gerai.Bet apie šitą išsiaiškinsime vėliau!
-Sveiki!Jūs paskambinote į "air  class".
Ko norėtumėte?
-Amm...mes su dukra pavėlavome į autobusą..kada kitas?
-O kur jūs norėtumėte važiuoti?
-Ogdenvily.
-Tai geriau susiraskite kur nakvosite,nes kitas autobusas ryt 06:30.
-O nėra jokio kito būdo?
-Ne.
-Tai visogero.Mes galbūt dar paskambinsime.
-Viso malonaus.

-Tai kaip mes važuosim?
-Su autobusu.
-Kur mes miegosim!?
-Amm...
-Tu gali miegoti kažin kur,o aš gaudysiu pakeleivines mašinas.
-Aš tau neleidžiu važiuoti su nepažystamais!!
-O tu turi kitą planą?-Priėjau prie kelkraščio ir ištiesiau nykštį.Po kokių 15 minučių sustojo šeimyninė mašina.Joje buvo vyras,žmona ir jų vaikas(mergaitė).
-Sveiki ar galėtumėte mus pavežti iki Ogdenvilio?
-O!Mes kaip tik ten ir važiuojame.,prakalbo moteris.Pakviečiau mamą ir mes įlipome.Aš atsisėdau šalia mergaitės, o mama šalia manęs.Man ta mergytė pasirodė keista.Ji nekalbėjo ir beveik nejudėjo.Iš pradžių maniau,kad ji negyva,bet po to pamačiau jog kvėpuoja.
-Atsiprašau,bet man atrodo,kad jūsų dulrai kažkkas blogai!!,sušnabždėjau.
-Umm...jai kartais taip būna.Čia nieko tokio.
-Ai..nu supratau...,vėliau tiesiog nekalbėjau ir vėl įsijungiau muziką.Vėl užsnudau.O kai atsikėliau jau buvome Ogdenvilije.Išlipau.Pasiėmiau lagaminą.Atsistojusi pajutau kažką galinėje kišenėje.Ištraukiau.Tai buvo lapelis.O...o jame parašyta...help...ką?Ką tai reiškia?!ir iš kur jis atsirado?Gal lėktuve kai miegojau.O gal mašinoje...tyli mergaitė...gal tai ji?Staiga išgirdau mašinos variklį ir ji pradėjo važiuoti.Greitai ištraukiau telefoną ir nusifotkinau mašinos numerį(dėl visa ko).

Tokia pirmoji dalis.Stengiausi sukelti intrigą.Bet nežinau ar pavyko tai lauksiu vote ir komentarų.😅

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 11, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Default Title - Write Your OwnWhere stories live. Discover now