Spre spital

43 5 0
                                    

             *Dupa o saptamana*

Este luni si Skyler si Rebeca se îndrept spre facultate cu un gand care le apasă.
S-Sti Rebe, daca nu ne răzbunăm pe Jesica si pe Eric nu o sa dobândit nimic nou decat cu un gand care o sa ne tot caute toata viața!
R-Adica ce vrei sa spui ca nu ne mai răzbunăm pentru Emma?
S-Mai nu stiu dar ori cum e straniu ca doctorul nu ne-a mai sunat de o saptamana de la pierderea ecesteia.
R-Da si nu inteleg de ce .
S-Hai la ore mai bine .

        *Perspectiva lui Rebeca*

Pana la urma nu stiu o sa ii îndeplinim dorinta Emmei? Dar am jurat si a zis sa ne răzbunăm nu sa il ranim cu ceva. Si nu il pot vedea suferind deoarece il iubesc .

        *Perspectiva lui Skyler*

Rece atunci cand vorbesc cu Rebe despre dorinta lui Emma ea se panicheaza axa rau? Simt ca imi ascunde ceva si nu imi place asta deloc .

S-Gata orele!!!
R-Da ce bine ca am iesit din închisoare . Auzi eu ma gândeam , nu vrei sa mergem la spital sa aflăm ce sa intamplat cu Emma?
S-Da e o idee chiar foarte buna.
Si asa ele au pornit spre spital habar na-vand ce le asteapta acolo.

Si acesta a fost capitolul 2 si imi pare sincer tau ca e scurt dar este ora 00:32 cand il fac si am imaginati 0% deci asta e si imi pare rau daca exista greseli gramaticale. Paaa!

Juramantul Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum