New York 18

3.6K 145 17
                                    

Mă îmbrac, apoi îmi prind părul într-o coadă de cal. Îmi dau cu fond de ten, rimel și un ruj vișiniu închis.
Mă abțin să nu plâng. Nu vreau să am ochii roșii sau umflați de la plâns, așa că rabd. Nu vreau ca tata să afle de ce ne-am despărțit. A prins drag de el și își făcea planuri pentru nuntă. Da, tata chiar îl îndrăgește. Am vrut să-i fac o surpriză lui Alex și să merg la el acasă. I-am spus și tatei. O să îi spun tatei că relația la distanță nu funcționează, și de aceea ne-am despărțit. Mojo, e deja mare. Mi-e dor de el. Deci voi merge la Alex să-l iau. Îl voi lua cu mine. Este câinele meu...

°°°

În fine, este timpul să mă duc la aeroport. Emma și Mark mă vor însoți. Îmi iau valiza, care este de mărime medie, deci nu e foarte mare și geanta.
Ies din cameră, apoi îmi strig prietenii să vină.
Am uitat să vă spun, stăm într-un apartament foarte aproape de facultate. Toți trei...

Și prietenii mei vin, iar Mark îmi ia valiza. Schițez un zâmbet pe care îl fac să pară cât mai real. Îi este prieten lui Alex și nu vreau să îi spună despre starea mea. Vreau să creadă că sunt ok, adică, dacă el e fericit, sunt și eu...
În fine, Mark îmi ia valiza,apoi începe să meargă cu ea.

Eu și Emma nu scoatem nicio vorbă, știe și ea că este un subiect delicat. Intrăm în mașina lui Mark. Eu în spate, iar Emma lângă Mark, în față.
Mașina pornește din loc și gonește spre aeroport.

°°°

O îmbrățișez cu drag pe Emma, la fel și pe Mark. Mă îndepărtez de ei și le mai fac odată cu mâna.
Predau biletul, apoi urc în avion.
Mă așez la locul meu, exact lângă geam. Privesc cum decolăm,și ne îndepărtăm de Londra tot mai mult.

Îmi lipesc capul de geam, apoi închid ochii.

°°°

Trebuie să aterizăm în curând.

Avusem un vis frumos. Eram într-o gradină foarte frumoasă, cu Alex. Stăteam îmbrățișați. Pe fundal se auzea o melodie frumoasă, liniștită.

Prea frumos să fie adevărat. Nu acum. Nu-mi vine să cred că m-a uitat atât de repede... Sau poate nu m-a uitat.... Pe cine păcălesc? Normal că m-a uitat... Adică, e cu alta... Încă nu mi-a răspuns la întrebare, dar nu a negat și îl cunosc, nega dacă era o minciună.
Suntem anunțați că vom ateriza. Îmi pun centura și aștept. Simt cum avionul coboară. Tata și-a eliberat toată săptămâna pentru mine.
Aterizăm, iar apoi coborâm. Îmi iau bagajul și plec spre ieșire. Îl văd pe tata lângă mașină. Las valiza și îi sar în brațe. Ce dor mi-a fost de el...
Șoferul pleacă și îmi ia valiza pe care o pune în portbagaj, apoi îmi deschide portiera mașinii.

Tata intră lângă mine în spate.

R:Mi-a fost foarte dor de tine....

T: Și mie de tine scumpo!

Văd că șoferul nu o ia pe drumul spre casă. Mergem spre casa lui Alex.

R: Unde mergem?

T: Te las la Alex să vă vedeți.

R: Bine...

Nu mă lasă sufletul să-i spun că ne-am despărțit. E prea fericit...

Ajungem repede la casa lui. Ies din mașină și fac cu mâna. Ajung lângă ușă. Se aud niște țipete. Alex și o fată.

~
A: Înțelege odată! Ne despărțim!

F: Din vina ei, nu?

A: Da! Eu pe ea o iubesc și am făcut cea mai mare greșeală pierzând-o! Nu o să mă ierte niciodată!

F: Mă ai le mine!

A: Pe tine nu te iubesc! Ieși afară!
~

Auzind aceste cuvinte fac zece pași înapoi, apoi merg înapoi spre ușă. Iese o fată brunetă, cu ochi negrii și se uită urât la mine. Alex era în ușă. Se uită cu mirare la mine, apoi aleargă să mă îmbrățișeze,dar îl opresc.

A: Rachel, iubito! Mi-a fost dor de tine!

R: Am venit după Mojo!

A: Dar, eu am crezut că...

R: Ai crezut prost. Am venit după Mojo.

A: Intră, îl aduc pe Mojo imediat!

R : Aștept aici!

A: Dacă nu intri, nu ți-l aduc!

R: Bine.

Mă întorc să plec și fac câțiva pași care mă îndepărtează de casa lui. Voi trimite un angajat să mi-l aducă acasă.

A: Stai! Îl aduc acum!

Mă întorc la ușa lui, în timp ce el îl aduce pe Mojo, în lesă, cu multe chestii.
Un pat mare pentru câini. O cușcă, în ea îl punem când îl ducem la veterinar, o cutie cu jucării și o pungă cu mâncare.

A: Ai multe bagaje, te duc eu acasă.

R: Nu mersi!

A: Insist!

R: Am spus nu!

Îmi iau telefonul din buzunar și îi scriu șoferului. I-am spus să vină urgent la casa unde m-a lăsat.
Îi duc lui Mojo toate lucrurile în fața casei lui Alex , ca să nu mai stau la ușă. Mă aplec la piticul meu și îl iau în brațe. Acesta începe să mă lingă le față.

R: Ți-a fost dor de mine puiule?

A: Da! Mi-a fost foarte dor de tine! Răspunde Alex, dar nici nu mă obosesc să-l bag în seamă.

A: Iubire, ție ți-a fost dor de mine?

R: Nu-mi mai spune așa! Pleacă! Prezența ta îmi face rău! Sunt sătulă de tine și de promisiunile tale false. Tu nu știi cum e dragostea. Crezi că dacă îmi dai puțină iubire mă iubești, dar dragostea nu merge așa. Trebuie să crezi cu toată inima. Eu am crezut, însă nu a fost deajuns pentru amândoi, da?

A: Rachel, eu te iubesc cu toată inima!

R: Nu te mai cred. De cât timp ești cu asta? Ia zi!

A: De vreo lună!

R: Te-ai culcat cu ea? Spun afectată și îmi aștept răspunsul.

Hei dragii mei! Vreau să vă mulțumesc pentru că am ajuns la un număr uriaș de vizionări.
  
Sper să vă placă acest capitol. Vreau să vă spun să trageți un ochi la noua care a lui minodora16bie! E extraordinară, se numește : " Înger și demon".
Cine vrea dedicație?

Vă pup și vă iubesc!
💟💟💟💟💟❤❤❤❤❤❤❤❤💝💝💝💝💝💝💝💟💟💟💟💟💟💟❤❤❤❤❤❤💝💝💝💝💝💝💝💝💟💟💟💟💟❤❤❤❤❤❤💝💝💝💝💝💝

Pentru : DianaRamona764 și anonima10nadira10

Tocilara Fermecătoare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum