17 rész. Egy ribanc vagy

1K 38 2
                                    

Az illatát  éreztem  míg ő aludt  .Nekem sajnos  nem jött álom a szememre  hiába próbáltam aludni  csak az este és a vacsora  járt  az eszembe . Hozzá bújtam  még  jobban  és meg éreztem az izmos kezét  a derekamon.
-Szerelmem  nem alszol? kérdezte  rekedt hangon.
-Nem tudok aludni .
-Mi a baj.
- Semmi csak  annyi hogy a vacsora jár a fejemben.
- Baba  búj ide hozzám   ami vacsorát illeti én is ezen agyalok egy jó ideje.
-Énekelj  nekem valami szépet.
-Persze  de búj ide így jobb lesz.
És akkor el kezdett énekelni.

It’s a beautiful life
Nan neoui gyeote isseulge
It’s a beautiful life
Neoui dwie seo isseulge
Beautiful love(remélem  tudjátok  Jungkook  melyik coveréből  van)
*Jungkook szemszöge *
Miután  be fejeztem a dalból  a részletet  rá néztem a melletem alvó  leányzóra  aki  olyan békésen aludt meletem.  Rá néztem a gyűrűre  majd eszembe jutott az összes  emlékeink .
Majd engem is  el nyomott az álom.
*Rebekka szemszöge *
Reggel fel keltem  és gyorsan  le zuhanyoztam  és fel kaptam magamra    egy halvány kék farmert egy  fehér pólóval  majd le indultam   a konyhába  a lépcsőn  éreztem  hogy két  kár fonódik a derekam köré.
-Jó reggelt  baba  hogy aludtál.?
-Neked  is Kookie jól aludtam .És te?
-Hmm jobban is aludhatam volna.
Gyorsan  meg regeliztünk  majd a suliba  vettük az irányt ott egyből  le támadtak a srácok hogy Jungkook  meg kérte a kezem vagy mi  erre én csak meg ráztam a fejem tudtava  velük  hogy nem  volt semmi lány kérés. Az egyik  szünetben  Mark  magához  hívott  hogy beszélgessünk  tudni kell hogy Markkal   közös megegyezéssel  szakítottunk  mielőtt  ide jöttem volna  előtte egy hónappal  el váltak útjaink.
- Szóval miért hívtál ide? kérdeztem  kicsit meg lepődve.
-Öhm íze  csak annyi hogy  örülök  hogy  boldog vagy Jungkookkal  látszik  rajtad hogy szereted  annak ellenére  hogy  le feküdt a hugommal.
-Köszönöm  a hugod  pedig  nem normális  szóval ezt nem csodálom  .válaszoltam  egy mosollyal az arcomon.
-De azt ugye  tudod  hogy  nekem még mindig vannak érzéseim irántad.
-Mark  tudom de neked- Nem fejeztem be a mondatom mivel meg csókolt. Teljesen le sokkoltam  hogy most mi  van.Ekkor valaki meg ragadta a karom és elindult velem a tetőre  mikor meg   láttam hogy ki  volt  jobb ha el szaladtam volna ugyanis egy dühös  Jungkookkal  találtam  szembe magam.
- Hogy te mekkora egy ribanc vagy más pasikkal  csókolózol miközben  tudod  hogy van egy barátod aki mindent  meg add neked.
-Figyelj   nem csókoltam  vissza  .
-Ez engem nem érdekel  egy ribanc  vagy és végeztem  veled kérem  ide a gyűrűt.
-Nem a gyűrűt nem adom. ordítottam vissza.
- Már egyszer el mondtam higy rám nem emeled fel a hangod  .majd el indult . -És kérem ide a  gyűrűt  Hana talán  jobban meg érdemli mint te így is  olyanokat  mondod  rólad  amit el is tudok  képzelni.
-Ne Jungkook  kérlek   szeretlek  nem csókoltam  vissza mert téged szeretlek  és  nem akarok mást  .Mark csak annyit mondott  még szerelmes belém  de nem fordítok  rá nagyobb igényt mert te vagy a mindenem  .És örül neki hogy boldog  vagyok veled.
-Nézd kincsem  tudom hogy  szeretsz   én is szeretlek .
-Miket mondott Hana rólam?
-Hát olyat mint hogy el akartad  venni a barátját  vagy hogy csaltad  Markot.
-Egy tipp soha ne hidd el egy szavát se.Csak tönkre akár minket tenni.
Ezután  vissza mentünk az osztályba  még  volt néhány  óránk.
Órák után haza kísért Jungkook  majd othon le ültem tanulni  közben  Luhanre  kellett  vigyázzak  mert anya el ment apával a Big Hithez  .
A házik után ki mentem a nappaliba  a kis tök maggal  és játszottam vele  majd mikor anya és apa haza jöttek meg vacsoráztunk  majd  újra  a szobámba mentem és el aludtam
De egy valami nem hagyott nyugodni  még hozzá az hogy le ribancozott

Annyeong  itt van egy ujjab rész remélem  tetszeni fog. Találkoztunk a következő rész  addig  is sziasztok  .😁🤗

Bad Boy  (Jungkook FF) BefejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang