Capitolul 2

18 0 0
                                    




Katherine povesteste :

" Katherine! Trezeste-te altfel o sa intarzii la scoala, scumpo. " La auzul acestor cuvinte mi-am deschis ochii pentru a o vedea pe mama mea care ma privea din pragul usii " Aranjeaza-te, apoi vino la masa. " Comanda aceasta a fost tot ce aveam nevoie pentru a merge in baie, imi fac un dus rapid apoi ma uit pe pat unde mama imi lasase deja cateva haine pentru ziua de azi, mi-am ales o pereche de blugi negrii, un tricou alb si tenesii mei cei gri, mi-am indreptat rapid parul si l-am lasat pe spate.

"Ai venit insfarsit " imi spune mama iar eu ii zambesc . " Ce mancam? " "Omleta, draga mea, poftim "  Arata bine si am mancat repede pentru ca nu imi doream sa intarzii, mi-am pupat mama pe obraz si m-am grabit spre masina mea micuta si rosie, nu era cine stie ce, dar era a mea si mergea. Ajunsa in parcarea mare a facultatii imi incui masina si ma grabesc inauntru pentru a-mi lua orarul, am asteptat mult primul an al facultatii si sunt fericita ca am intrat alaturi de Stacy, cea mai buna prietena a mea, prietena care nu stiu unde se afla acum si decid sa o sun "Unde esti? eu am intrat deja. " "Vin imediat, asteapta-ma acolo unde esti. " Dupa mai bine de 10 minute apare si Stacy, trebuia sa ma astept ca va intarzia din nou, mereu intarzie. " Scuze ca am intarziat. " "M-am cam obijnuit, Stacy " "Haide vino repede vreau sa aud ce spune directoarea" imi zice Stacy repezita si ma trage de mana pentru a o urma.

Afara era o multime de elevi ce formasera o masa de oameni si toti aveau privirea atintita spre o femeie de vreo 40 de ani inalta si imbracata intr-un costum negru, ea trebuia sa fie directoarea.

"Bine iti venit la facultatea noastra, fiecarui elev din ultimul an i se va desemna un elev din ultimul an pentru a le prezenta scoala si campusul, prima saptamana este libera iar apoi veti incepe cursurile, va urez succes! " 

Stacy sarea la propriu de bucurie cand a auzit ca prima saptamana de scoala era libera " Katherine cum nu ai nimic de facut azi trebuie sa iti spun ca diseara am intalnire cu un "prieten" e vorba de baiatul acela pe care il simpatizez de mult timp si vreau sa vii la mine acasa sa ma ajuti sa ma pregatesc, te rog te rog. " " Sigur, Stacy. "


Harry povesteste :

   De cand am vazut-o pe fata aceea la scoala gandul imi sta doar la ea si la cum ar putea arata la fata, oare era la fel de frumoasa ca si la corp?
"Harry, frate, ce tot faci? De cand am ajuns acasa nu ai facut altceva decat sa stai pe canapea si sa nu scoti vreun sunet. "
" Prins in ganduri "
" Nu mai fii asa pentru ca diseara avem treaba, o mai stii pe Stacy? "
" Fata aia innebunita de tine..sigur "
" Am aflat ca a intrat la facultatea noastra si e frumoasa tipa, iar diseara ma vad cu ea "
" Si eu ce trebuie sa fac? Vreti sa va las singuri acasa ca doi porumbei? "
" Nu idiotule, Stacy vine insosita de o prietena aparent si eu am zis cs voi veni insotit de tine. "
" Cred ca iti bati joc de mine, nu particip la intalnirile voastre duble. "
" Harold, imi esti dator de ultima oara cand te-am scos de pe fundul piscinei mort de beat. "
" De fapt tu erai mort de beat si eu te-am scos pe tine.. "
" Da, bine, te rog vino cu mine, am nevoie de tine acolo "
" Tie ti s-au aprins calcaiele dupa fata asta Stacy, vin cu tine diseara. " Nu apuc sa termin propozitia ca il simt pe Kevin care sare de pe canapea spunand ca se duce sa se aranjeze.

Era deja ora 20:30 cand doua batai puternice se aud in usa camerei mele " Ce vrei Kevin?" " In 10 minute trebuie sa plecam, ne vedem cu ele in fata facultatii. " " De ce tocmai acolo? Am crezut ca e o intalnire, nu ar trebui sa mergem l un restaurant? " " Harold, o cunosc pe Stacy de desfil de mult timp incat sa nu fie nevoie sa facem lucruri romantice pentru a o impresiona, doar vom vorbi in timp ce tu ii vei tine companie prietenei ei. " " Sigur ca da.."
" Apropo, luam masina ta Harold. "

In exact 10 minute de cand conversatia mea cu Kevin se incheie am coborat jos imbracat cu un tricou negru, blugii mei negrii, o geaca si bocanci.
Nu dupa mult timp am ajuns in fata facultatii si am ajuns primii, asa ca am iesit din masina si ne-am aprins fiecre cate o tigare si stateam rezemati de masina asteptand.

La un moment dat o pereche de faruri se vede din departare ca mai apoi sa dezvaluie o masina necunoscuta mie, micuta si rosie.
Din masina coboara Stacy, care clar se mai maturizase, iar fata care conducea inca nu iesise din masina ceea ce imi starnise curiozitatea, prin parbriza am putut vedea parul ei saten care imi amintea de fata pe cara am vazut-o azi la scoala " sa fie ea ? ar fi imposibil " ma cerra constiinta mea .
Intr-un final soferita coboara din masina iar respiratia mea ramane blocata in gat.

For Her - Harry SylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum