(Min synsvinkel)
*om natten*
Jeg tjekkede om Harry sov. Det gjorde han så jeg listede lige så stille ud af sengen. Jeg listede ud i køkkenet som jeg altid gjorde om natten. Jeg fandt noget mad i køleskabet og satte mig og ved bordet og spiste.
Små skridt lød inde fra Niall og Liam's værelse. Jeg slukkede hurtigt lyset og gemte mig under bordet med mit stykke pizza. En skikkelse kom ud af værelset. Lyset blev tændt. Niall? Ham fik øje på mig. "Hej D/N" smilede han. Han stod med et smil på læben og kiggede mig i øjne. Hans øjne var bare så flotte. "Øh.. Hej Niall det er altså ikke som du tror" sagde jeg skulle til at kravlede ud under bordet da jeg slog mig hoved op i kanten af bordet. "Av" udbrød jeg og tog mig til hovedet. "Er du okay?" Spurgte Niall og rakte mig sin hånd. Jeg tog hans hånd og han hjalp mig op. "Tak Niall" hviskede jeg. Han kiggede på det stykke pizza jeg stod med i hånden. "Er du også en nat spiser?" Spurgte Niall stille. "Ja er du også?". "Ja" grinede Niall. "Skal vi så ikke spise sammen?" Spurgte han. "Jo da jeg henter noget og drikke" sagde jeg. "Okay så finder jeg noget at spise".
Da jeg kom tilbage sad Niall klar med maden. Vi spiste, pjattede og hyggede. Vi gik i seng og sov igen da vi færdige.
(Harry's synsvinkel)
Klokken var 8 så der var tre kvarter til vi skulle øve på vores sang til næste fredag. Jeg tog et bad og gjorde mig klar. D/N sov stadig. Jeg gik ud i køkkenet for at få noget morgenmad.
"Godmorgen" lød det fra Liam der sad og spiste. "Godmorgen er der ingen af de andre der er vågn?". "Nej sovetryner som sædvanligt". Vi grinede begge to. Jeg satte mig ved siden af Liam og øste noget morgenmad op. "Hvordan er det at være sammen med D/N igen?" Spurgte Liam. "Det er mega fedt. Jeg har virkelig savnet hende. Hvad synes du om hende?". "Hun virker som en meget sød pige og I passer godt sammen" sagde Liam. "Tak" sagde jeg da jeg ikke viste hvad jeg ellers skulle sige. "Tak for hvad?" Spurgte Niall da han dukkede op. "Ikke noget har du sovet godt sovetryne?" Drillede Liam. "Ja da".
Vi sad og pjattede. Louis kom og pjattede med.
"I larmer virkelig meget" sagde Zayn og gabte. Vi grinte. "Det var også på tide at du vågnede dovendyr" grinede Louis. "Ja jeg ved det jeg er et dovendyr" jokkede Zayn tilbage. "Jeg kan nu godt lide dovendyr" sagde en smuk stemme. Vi kigge alle sammen hurtigt hen på D/N. "Tak D/N" smilede Zayn. "Godmorgen smukke" sagde jeg og gik hen og kyssede hende. "Godmorgen". Vi fik godt gang i snakken og glemte alt om tiden.
Da vi opdagede hvad klokken var måtte vi skynde os ud af døren for ikke at komme for sent.
DU LIEST GERADE
Kærester eller fjender?
FanfictionToeren af "en sommer der ændre alt". Hvad mon der sker når D/N's far dukker op? Og hvad sker der når Jason og Kate dukker op igen? Hvad sker der den nat D/N og Niall mødes alene?