*4*

1.9K 103 7
                                    

JEZU LUDZIE DZIĘKUJĘ! #561 w Dla Nastolatków kocham was💖 Przy okazji, wszystkiego najlepszego💖
_____________________________________
Oczami Natalie:

-DZIEWCZYNY, GRAMY W BUTELKE!-powiedziała pijana dziewczyna. Tak owszem, byłam na imprezie i tez nieźle się nawaliłam.
-Ja zaczynam!- krzyknęłam. Zakręciłam butelką, wylosowałam Nicole.
-Hm... Pocałuj Babe.- Nicole to zrobiła, a Babe pogłębiała pocałunki. W końcu wyszły razem do innego pokoju. Babe? Okej wiedziałam, że jest lesbijką, ale Nicole? Uhuhuhu.
-Zakochana para hyhy-powiedziala Tilly.
-Dobra, dobra gramy dalej.
Gra się ciągnęła, aż do 3 w nocy. Pare razy wypadło na mnie, a zadania były w stylu zdejmij koszulkę, wyjdz na klatkę i krzyknij "Ludzie zapraszam na imprezę" itp. Tyn razem kręciła Hope, tylko jej się zwierzyłam z tego co mnie spotkało. Wylosowała mnie, dobrze wiedziałam, że gdy jest nawalona to zrobi coś głupiego. Bałam się jej.
-Zadzwoń do Marcusa i spytaj się czy chciałby gdzieś z tobą wyjść.- mam jej wyjebać? Dobrze wiedziała, że nie chce go znać i każda najmniejsza rzecz związana z nim mnie przytłacza. Postanowiłam to zrobić, moze dlatego, że byłam bardzo nawalona. Dziewczyny podały mi jego numer a ja nacisnęłam zieloną słuchawkę.

Jeden sygnał....
Drugi sygnał....
Trzeci sygnał....
Czwarty sygnał....

-Dziewczyny, on chyba nie odbierze.-powiedziałam
-Masz rację rozłącz się.

Już miałam się rozłączać, jednak nagle z telefonu wydobył się dzwięk a raczej głos.
-HALO?-krzyknął
-Czesc Marcus, tu Natalie. Chciałbyś może pójść do kina czy coś?
-O! Natalie, nie sądziłem, że po tym ci ci zrobiłem będziesz chciała mnie znać. Przepraszam.
-Nic się nie stało... Mogłbyś o tym nie wspominać?
Tak naprawdę cholernie bolało, mimo, iż tak dużo czasu minęło...
-Jasne. To w związku z tym kinem.... tak, chciałbym wyjść. Kiedy i, o której Ci pasuje?
-Em nie wiem... Jutro 17:40?
-Pasuje.
-To i 17:15 pod "Hejnen"?
-Ok, do zobaczenia, buziaki.
-Do zobaczenia.
Nacisnęłam czerwoną słuchawkę.

-EJ za co on cie przepraszał?-zapytała Babe, tak wróciła wraz z Nicole. Okazało się, że obie są lesbijkami, a dzięki mnie się związały.
-Nie chce o tym mówić.- Dziewczyny jednak nie dawały za wygraną, męczyły mnie aż przez godzinę, ażw końcu wszystkie padły spać, a ja się zastanawiałam.

Czy ja naprawdę zaprosiłam do kina, chłopaka, który mnie zgwałcił?

Naprawdę jestem pieprzoną idiotką. (Hehe taki mały żarcik bo wiecie pieprzona, hehe, nie śmieszne.)

___________________________________
YAY! 360 slow! Kocham was❤❤

Uprowadzona | M.G, P.WOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz