,,Čo keby sme išli na nejaký výlet?"opýtal sa Ash v jednu októbrovú sobotu.
Boli sme v ich garáži a spoločne si vychutnávali voľný deň.
,,A kde?"opýtala som sa a na chvíľu sa prestala hrať s jeho vlasmi.Robila som to veľmi rada, nejakým spôsobom ma to upokojovalo a Ashovi to tiež bolo príjemné.
,,No čo ja viem? Hocikde."usmial sa.
,,Vravel tu niekto niečo o výlete?"zbystril pozornosť hneď Calum, natešený ako malé dieťa na Vianoce.
,,Áno, ale len pre nás dvoch."povedal Ash, na čo sa Calum zamračil.
,,No jasné."zamrmlal a potom nám už nevenoval pozornosť.
,,Žiarli, lebo on z nás žiadne dievča nemá."uškrnul sa Ash.
,,Tak kde pôjdeme?"opýtala som sa ho.
,,Hmm...čo tak...Do lunaparku?"opýtal sa a vo mne sa hneď zdvihla vlna strachu.
,,Nie, Ash.Ja sa bojím."priznala som, na čo na mňa len pozrel a zasmial sa.
,,Ale.Veď so mnou sa báť nebudeš."objal ma okolo pliec.
,,No to neviem..."
,,Ale Louisa.Budem tam s tebou."dal mi bozk do vlasov.
,,No tak...Tak by sme možno mohli."povedala som, na čo vypískol ako malé dieťa.
,,Ďakujem! Si úžasná."dal mi bozk na čelo, na obe líca a zakončil to na perách.
,,Hej!Ocmukávať sa môžete inde."vyrušil nás Calum.
,,Och prepáč Cal."zaškeril sa Ash.Calum len mávol rukou a odišiel ku svojej gitare.
,,Môžeme ísť?"opýtal sa Ash.
,,Myslím že hej."skontrolovala som vo svojom vrecku mobil, peniaze a kľúče.
,,Bojíš sa ešte niečoho?"opýtal sa ma Ash, keď sme spolu kráčali k lunaparku.
,,Áno, búrok. Tých najviac."
,,Tak zakaždým keď bude búrka, budem pri tebe."pritiahol si ma k sebe a ja som sa usmiala.Stále som nemohla uveriť že tento chlapec bol len môj.
Keď sme vošli do lunaparku, Ash ma hneď ťahal na nejaké zelené čudo.
,,Je to perfektný kolotoč, bude sa ti páčiť."vravel mi pomedzi to ako kupoval lístky.Pozrela som na to a vôbec som o jeho slovách presvedčená nebola.
Kolotoč bol plný. Ani som sa nedivila, veď lunapark bol plný až to prasknutia.Nikdy som nevidela, že by bol prázdny.
S Ashom sme si sadli do zeleného sedadla a kolotoč sa roztočil.Už vtedy som sa ho držala ako kliešť, a to bol ešte len začiatok.
Keď kolotoč začal ísť hore potom znova dolu, myslela som, že umriem.Ale nestalo sa tak, pretože vedľa mňa sedel Ash, ktorý sa narozdiel odo mňa, dobre bavil.
Vlastne som si všimla, že každý sa tu baví. Okolo mňa bolo počuť piskot a radostné výkriky.
Asi v polovičke sa Ashove slová začínali plniť, pretože sa mi to fakt začalo páčiť, a pridala som sa k kričiacim ľuďom.
,,Škoda že to už skončilo."smutne som poznamenala, keď sme vystupovali.
,,Vidíš, vravel som, že sa ti to bude páčiť."povedal sebavedomo Ash, čo ma prinútilo pretočiť oči.
,,Kam ešte pôjdeme?"opýtala som sa ho.
,,Kam chceš."usmial sa a tak sme pochodili viac ako polovičku kolotočov.
,,Dajme si prestávku."navrhol Ash a ja som súhlasila. Kúpili sme si cukrovú vatu a popcorn a sadli si na lavičku.
Vonku sa už zvečerievalo a kolotoče začali svietiť, čo im ešte viac pridávalo na kúzle.
Odtrhla som si kúsok z ružovej vaty ale akosi som ju do seba nemohla dostať.Hnusila sa mi.Ako aj všetky jedlá, na ktoré som pozrela.
,,Lou, je ti niečo? Si strašne bledá."opýtal sa Ash vystrašene.
Skôr než som mu stihla odpovedať, som sa rozbehla na záchod, pri čom som ani nepozerala kde bežím.
Vletela som do kabínky na poslednú chvíľu.
Za sebou som počula kroky a následne niekto vošiel do kabínky a držal mi vlasy. Spoznala som, že to bol Ash.
Keď môj žalúdok už nechcel vyvrátiť nič, spláchla som a pri umývadlách som sa umyla.
,,Pôjdeme domov."povedal Ash, na čo som nesúhlasne zavrtela hlavou.
,,Nie.Nebudeme si tým kaziť tento úžasný deň. Už som v pohode."usmiala som a a vzápätí sa otočila k zrkadlu.Stále som bola bledá, ale pomaly sa mi do líc dostávala farba.
,,Louisa?Preboha, čo sa ti stalo?"v zrkadle som videla že za nami stojí Niall. Už ma to ani neprekvapovalo.Stále sa objaví v nesprávnom čase na nesprávnom mieste.
,,Prišlo mi zle."mykla som plecom, a chcela ísť za Ashom, no Niallova ruka ma v tom zastavila.
,,Za ním nepôjdeš!On ti to všetko spôsobil."mračil sa na neho.
,,Bože, Niall, nechaj ju.Poď Louisa."ozval sa Ash a natiahol ku mne ruku.
,,Nie!Prečo by k tebe mala ísť?"
,,Lebo so mnou chodí?"nadvihol obočie Ash.
,,Čože?!"Niall vyzeral dosť prekvapene.
,,Dobre si počul. A teraz ma nechaj ísť k môjmu priateľovi."povedala som mu a odstrčila ho z cesty.
,,Dobre si mu dala."zasmial sa Ash.
,,Viem."pristisla som sa k nemu. ,,Ľúbim ťa, Ash."
,,Aj ja teba."pobozkal ma a spolu sme sa vybrali k ďalším kolotočom.
💎💎💎
,,Počula som, že s niekým chodíš, Louisa."ozvala sa mama pri večeri.V momente sa a všetky páry očí premiestnili na mňa.
,,Dobre si počula."povedala som jej a dala si lyžicu polievky do úst.
,,Vážne?"opýtal sa otec a Patrick ma skenoval pohľadom.
,,Vážne."prikývla som.
,,Žiadam aby si ho k nám priviedla a predstavila ho."povedala hneď mama, na čo som pretočila oči.
,,Fajn.V sobotu."oznámila som jej.
Niall's pov
Najradšej by som vtedy išiel z lunaparku domov, no nechcel som pred chalanmi vyzerať ako padavka.Harry by sa mi smial do konca života.
Myslel by si totiž, že som zdrhol kvôli jednému kolotoču.Pravdu som mu povedať nemohol.
Neveril som tomu.Mal som nejaké tušenie, že to medzi nimi akosi iskrí, ale toto?Toto som si nemyslel ani v najhoršom sne.
Ale čo som si myslel?Aj ona má právo na lásku.
Po príchode domov som vedel, že musím urobiť jednu vec.
Vytočil som Chelseine číslo a čakal, kým to zdvihne.
,,Niall?"ozvala sa presladeným hlasom.
,,Je koniec, Chelsea."povedal som.
Chvíľu bolo ticho, a potom to prišlo.
,,Si normálny?!Toto neurobíš!Toto nie!"jačala ako šialená. Išlo mi to jedným uchom dnu a druhým von.Až dovtedy, kým nepovedala jednu vec, ktorá ma akoby priklincovala k zemi.
,,Ak si myslíš, že sa ma tak rýchlo zbavíš, tak na to zabudni. Viem všetko o tom kšefte.Viem všetko o Rosie.A viem aj to, že keď sa so mnou rozídeš vtedy, ak o tom kšefte budem vedieť, urobia niečo tomu, kto ti je najviac drahý."takmer som ju videl ako sa škodoradostne tvári. ,,A ja nie som hlúpa Niall.Viem, že u teba je to Louisa."
💎💎💎
YOU ARE READING
Better | ▪nh & ai▪ ✔️
Fanfiction'Cause I can't face the fact That nothing is better than you ❤ ... Louisa, Niall a Ashton.Traja tínedžeri s troma rozlišnými životmi. Louisa, žijúca stále v tieni svojho dvojčaťa. Niall, obľúbený chalan ktorého chce každá. Ashton, obyčajný chalan so...