"Ne diyorsun sen Zeynep?" diye atladı Melis.
"Yapamam Melis."
"Zeynep Hanım,iyi düşünün.Küçücük,minnacık,masum bir bebeğe nasıl kıyacaksınız?"
"Bebek benim değil mi doktor bey?Ayrıca yapabilecek,bakabilecek güce sahip değilim.Yapamam."
"Onu şey yapmadan önce düşüncektiniz!" dedi ve önce Zeynep'e sonrada Kerem'e sertçe baktı Barış.
"Tabiki size ve kararlarınıza karışamam ama iyi düşünün lütfen.O bebeğin size,annesine ihtiyacı var..."
Kulaklarına ve zihnine doktorun 'size,annesine ihtiyacı var. sözleri kazındı Zeynep'in.Ama yapamazdı.Yalnız bakamazdı o çocuğa.Hem...Kerem de istemiyordu.Yani oyun oynamak için Zeynep'le yattı,onu istediği için değil.Ayrıca Kerem'in kız arkadaşı var.Betül...
-Zeynep işlemler halledilip eve geldi.Ve geldiği gibi odasına çıktı.Odaya girdiğinde yatağa baktı.O yatakta Kerem ve o...
"Kendine gel Zeynep!Unut onu artık.O seni de bebeğini de istemiyor!" diye söylendi kendine ve yatağının,çarşafını,yastığını değiştirdi.
-
"Duydun mu Barış?Aldıracakmış hanımefendi.Sanki tek başına yaptı."
"Onu kızı yatakta bırakıp gitmeden önce düşünecektin abicim.Kız haklı."
"Ne diyon lan?Aldırsın mı yani bebeğimi?"
"Hayır tabiki.Ama kızı kullanıp atmış gibi oldun.Şimdi ondan ne bekliyorsunki?"
"Kullanmadım Barış.O sözleri söylemek istemedim.Lanet olası ağzımdan çıktı işte."
"Bunu bana değil Zeynep'e anlat.Git hem gönlünü al hem ikna et." dedi ve Barış devam etti.
"Bi dakika bi dakika,sen Betül diye bir kızla çıkmıyormuydun?Zeynep'le niye yattın?Madem Zeynep'i seviyosun onunla yattın,o zaman niye Betül'le çıkıyosun?"
"Zeynep acı çeksin.Beni kıskansın diye.Ama sonra yapamadım.Kıyamadım."
"Ah be Kerem.Abi arapsaçı yapmışsın herşeyi."
"Offf.Napıcam ben ya?"
-
"Zeynep gelebilir miyim?"
"Gel Melis."
"Selam.Eee hamilelik nasıl gidiyor?"
"Meliiis!O bebeği en kısa sürede aldıracağım.O bir HATA.Kerem'in bana oynadığı adi oyunun hatası."
"Zeynep.Yapma.O bebeğin ne suçu var?Hem sen tek başına karar veremezsin.O,Kerem'inde çocuğu.Aşkınızın meyvesi."
"Melis.Bak,Kerem benden nefret ediyor.Bana sinirli.Bu yüzden benim canımı acıtmak için benimle yattı.Ama beklemediği birşey oldu ve ben hamile kaldım.Olay bu.Ortada ne aşk,ne de o aşkın meyvesi falan yok."
Ceketini giydi ve evden çıktı Zeynep.Sahilde yürümeye başladı.Ve bir çocuk parkında duraksadı.Parktaki bir banka oturdu ve etrafta koşuşturan çocukları izlemeye başladı.Gözleri dolu dolu...