Sabahın köründe neden toplantı olur iş hayatım boyunca hep sorguladığım bir konu.
Klasik bir gündü arabama binip toplantının olucağı restauranta doğru giderken camdan vuran tatlı esintiyle sakinleşiyordum ve yavaşça uykum açılıyordu.
Hayatta benim için uyku ve şarkılardan daha önemli bir şey kesinlikle yok.
Arabayı park edip beni bekleyen büyük toplantı masasına doğru yavaş adımlarla ilerledim. Masada 4 kişi vardı. Bunlardan üçü şarkıları için çalışacağımız kızlar ve adam ise menejerleriydi. Beni görünce hepsi ayağa kalktı. Kızlar yaşıtım gibi görünüyorlardı. Bu yüzden dikkatli davranmam gerekiyordu. Sonuçta karşı koyulmaz yakışıklılığım ile onları kendime aşık edip zor duruma düşmelerini istemem.
Kısa bir toplantının ardından 2 gün sonra şirkette görüşmek üzere yanlarından ayrıldım. Bugün sadece bir toplantımın olması benim için çok güzeldi. Eve gidip bütün gün uyuyabilecektim.
Arabayı çalıştırmadan önce mesajlarımı kontrol etmek için telefonumu elime aldım. Ülkenin en çok aranan söz yazarı Min YoonGi olmak havalı olduğu kadarda yorucuydu. Günde onlarca mesaj geliyordu. Mesajları tek tek okuyup değerlendirmeye alıyordum. Göz gezdirirken üçüncü sıradaki mesajın başlığı dikkatimi çekti.
"Rapper Min Jangmi"
Rapper ? Min ?