Ajunse la spital acestea observa ca este inchis.
---Perspectiva lui Skye---
Cum poate un spital atat de renumit pentru operațiile si alte lucruri fix joi sa fie inchis?S-Rebe? Tt..tu... v...vez...i c...reatura a...ia?
R-D...da!
S-Stai putin ai aparatul de detectat fantome?
R-Da!
S-Dam-il!
Detectez sa vad daca este fantomă dar aparatul o ia razna la propriu si incepe sa apara pe el cuvântul scris cu sange "FUGITI!".Speriate am inceput sa fugim mâncare pamantul ne stiind ce fel de creatură e aia.
---Perspectiva lui Rebeca---
Nu mai inteleg nimic. Daca aia este Emma? Dar daca e ea ce vrea de la noi nu stiu dar vom afla!
R-O mai vezi?
S-Nu!
R-Ce bine am scapat!
S-Auzi aia nu o fi Emma?
R-Sa sti ca si eu ma gândeam ca ea e dar ce vrea de la noi?
S-Nu stiu dar vom afla cu siguranta.
Ele se decid sa isi ia aparatura noua de detectat fantome brand sa afle cine e monstruozitatea aia ciudata de la spital si dece e inchis. Aparatele sunt noi si fetele se gândeam ca nu se vor strica asa de repede deoarece sunt făcute la comanda specială .Hei! Scuze ca acest capitol este asa scurt dar trebuie sa imi fac temele desi este 22:06 . Imi pare rau daca exista greseli gramaticale si sper ca acest capitol sa va placă ! Va salut, pa!
CITEȘTI
Juramantul
FantastiqueDoua fete pasionate de paranolmal încearcă sa afle daca prietena lor este vie si sa îndeplinească dorinta lui Emma prietena lor decedata, probabil.