Ви и Йона получиха съобщение от скрит номер.
На него имаше карта ,където се намираше Мин А.
-Бързо да се обадим на Шуга!-Рече Ви и му звънна.
Той му изпрати картата и се запътиха към склада.
Когато пристигнаха онзи го нямаше.
Мин А стоеше сама цялата в сини и едвам държеше очите си отворени.
-Мин А!-Извика Шуга и се затича към нея.
Освободия от въжето и я хвана на ръце.
-Шуга това е капан.-Съобщи Мин А.
-Тя е права.-От нищото се появи Ча Джо Кен.
-Ти!-Ядоса се Шуга.
-Не мърда или двамата ще умрете.-Ча Джо Кен насочи пистолет към тях. Всички се уплашиха.
Тайно Джей-Хоп се обади в полицията без никой да разбере.
-Първо обещах на Мин А да убия теб,за да гледа как умираш. А след това ще убия нея.
-Гадателке онзи не чу моето предупреждение.-Рече Ким Джо.
-Прав си. Зажалост той ще умре.
-А аз после ще взема душата му.-Усмихна се доволно момчето.- Радвам се,че навреме им изпратих картата.
-И аз.
-Не е нужно да правиш това Ча Джо Кен!-Извика Джънгкук.
-Млъкни!-Той насочи пистолета към Кук.
-Трябва да направя нещо.-Помисли си Йона.-Хей Ча Джо Кен ,ако не оставиш пистолета ще загазиш! Обадих се в полицията!
-Ах ти изчадие!-Извика към нея и насочи пистолета към Йона.
-Чакай Джо Кен!Йона се пошегува!Никой не е викал полиция!Нека се разберем като зрели хора!-Каза Ви.
-Шуга пусни ме долу.-Рече Мин А.
-Сигурна ли си?
-Да.-Мин А едвам застана на крака и леко се подпираше за Йонги.-Нали искаш мен!Убий само мен и ги пусни!Не е нужно да ги убиваш!Истината е,че за мен Йонги е само приятел!Аз не го обичам!
-Ти ме лъжеш!
-Не!Убий ме и да се свършва!
-Мин А недей!-Говореше Шуга.
-Тогава умри!-Той пусна истрел към Мин А,но вместно в нея истрела се заби в Йонги,защото я предпазе.
-Йонги!!!-Извика при гърмежа Мин А.
Всички се уплашиха.
И точно тогава полицията се появи.
Но ,за да не избяга един полицай застреля Джо Кен и след това Ким Джо се появи при него.
-Дойдох за теб.-Засмя се момчето,а онзи се изплаши.
Ким Джо отведе душата на Джо Кен в Ада.
Всички плачеха за Шуга.
Линейката се появи навреме и го откараха.
Те все още стояха и се надяваха Йонги да се оправи.Следва продължение...
Според вас какво ли ще се случи понататък?Дали Йонги ще умре или ще се събуди? Моля дайте мнения. И сори за грешките и дългото чакане. Просто пишех новата си книга,която е boyxboy за пръв път пиша това. С Йонги и Джимин винаги съм искала да напиша такова,но все се спирах ,защото ми беше странно да пиша такова. Казва се "You Are My New Brother!?". Който иска може да я намери в профила ми.
Историята първо започва,когато Шуга преспива с Джимин,но той не знае,че ще му стане брад. След това Джимин му става нещо като играчка и той се забавлява с него и с времето той се влюбва в него. Там се появява и момче,което иска да ги раздели като заплащва Джимин да го остави,защото е влюбен в него. Ако я погледнете моля оставете мнения под коментарите.
KAMU SEDANG MEMBACA
Promise \Complete\
Fiksi PenggemarТой ми беше обещал да бъде винаги с мен, винаги спазваше обещанията си и никога не ме предаваше. Но за всичко си има първи път. Тогава той ме предаде за пръв път. Излъга ме,а аз глупачката му повярвах и го чаках...чаках много дълго. [BTS- Suga and...