Ep.0

19.5K 477 258
                                    

*Fotoğraf olarak Sekşi Gucci Boy koydum bir adet. Dile bak Çıldırıyorum döcnödjxldncldkxşdnlf *

Shin Seung Hee. Yeni bir çevreye sahip olmak ne kadar sevindirsede yalnızlığı onu sorguluyordu. Ya arkadaş edinemezse? Ya beni sevmezlerse? Babasının arabayı durdurup "Gelldik.." demesiyle irkilmişti. Arabadan çıkmak istemiyordu. "Baba ben burada mı kalsam? Arabada yaşar giderim sıkıntı değil bence. Sana uyar mı? " Babası gülüp evi gösterince " Buraya girmek istemediğine emin misin Seung. Eminim ki seveceksin gel hadi.." Babası arabadan bavulları indirip evine çekiştirirken Seung eve odaklıydı. " Ne düşünüyorsun bitanem ?" dedi babası. Soruyla irkilerek " Biliyormusun baba annemde bizi görse ne gülerdi. Şu halimize bak onsuz Survivordan çıkmış gibiyiz. Kaç haftadır buraya gelmeye çalıştık ?" Babası duraksayıp düşünmüş gibi yapıp "2 " dedi. Seung arkasında duran babasına tek kaşını kaldırıp baktığında " O kadar oldumu cidden ya ?" dedi. Babası gülüp "Tabiki de hayır canım eğleniyorum sadece. 2 gün sürdü. Bunlar hep senin veda olayların yüzündendi hatırlatırım. " Seung elindeki anahtarlara bakarak karamsar bir şekilde gözlerini devirdi. Babası seslendi " Seung.. Burada güçlü olacaksın tamam mı.? Artık yeni sayfa açma vakti. O kişiler eski şehirde eski hayatta ,eski evde kaldı." Babası haklıydı. Arrtık yeni bir hayat için kurulma vaktiydi...



Jimin ; Taehyung ,Kook koş koş. Karşı tarafa yeni bir kız taşındı. Babası galiba o.

Kook; Açıl açıl bakayım bende..

Taehyung ; Siz burda bakın abiniz harekete geçiyor gençler..

Jimin; Lan nereye !?

Kook; Bi şu ergenlik hormonlarına laf geçiremiyor. Hala erkek lisesinde tek 1 kız görmüş gibi davranıyor.

Jimin; Abaza.. Ne beklersin.

Kook ; Jimin-sshi Bizim abaza hızlı çıktı. Bavullara yardım ediyor.

Jimin; Daha tatilden geldiğinde bavulunu açmaya 3 hafta üşendiği için benim boxerlerimi giyen Taehyung bavul taşıyor o.O ...

Kook; O dediğin gerçekmiydi? Onu uyduruyorsun sanmiştım.

Jimin; Keşke uydursaydım Kookie. Vaaogğh Taehyungaa bak kaslarını gösteriyor puşt. Kookie gidelim yemek yapalım misafirlerimize. Bizde yesinler şimdi onlarda birşey olmaz.. Dedi vefalı Jiminnie ~


Taehyung eve geldiğinde ,Jimim ve JungKook mutfakta bir şeyler pişiriyorlardı. Taehyung mutfağa doğru gitmeden önce televizyon odasındaki perdeleri iyice açmıştı. Neden mi ? Seung'un odası televizyon odalarına bakıyordu. Seung'un odası olduğunuda ev taşırken sorup öğrenmişti. Perdeyi açıp yoldan gelen geçenlere bakarken Seung' ona camdan el salladı Tae gülüp ona elini salladı. Mutfağa doğru giderken enfes yemek kokularını alabiliyordu.

Taehyung; Oo Aşçı Jimin olunca evi mis gibi yemek kokusu sarıyo.. Oh vallaha miss * Elini yemeğin kenarından almak için daldırır*

Jungkook bunu görür görmez gözlerini büyüterek elindeki spatula ile Taehyung'un eline vurur..

JungKook; Çek toynaklarını Taehyunggiee

Taehyung ; A-Ama çok güzel gözüküyo... Bi tane aliyimm ya.

JungKook; Salak et parçası.. Uzak dur masadan. Eğer yemeği toynakladığını görürsem rezil ederim seni..

Taehyung ; Jiminn-sshi ağzını açmıyorsun he. Beni korusana..

Jimin; Taehyung uzaklaş çocuğum. Birazdan karşı komşulara gidicez git içecek al bari.

Taehyung; Haa ;)) Bende diyorum neden bu hazırlıklar. Neyse ben gideyim de bişiler alayım.
Jimin; Oyalanma çabuk gel herşey hazır bak..

Taehyung "Tamam" diyerek evden çıktığında JungKook önlüğünü çıkartıp ; Bende gideyim de üstümü degiştireyim Hyung.

Jimin ; Tamam

Jimin mutfağı biraz toparlayıp tam oturacaktı ki zil çaldı. Karşısında Seung'u görünce şaşıran Jimin ağzı açık bir şekilde Seung'a bakıyordu. Sarı saçları Yeşil gözleri vardı. Boraz minyon tipli olduğu içn ufak tefek yumuşacık bir yastık gibiydi.Yanakları oldukça sıkı ve tatlı duruyordu.



Seung'tan anlatım ;
Babam yüzünden Taehyunglara Tuz istemeye gidiyordum. Böyle bir şey olmaz olsun.! Allah'tan pazar günleri bakkala gitmeyecektim. Türkiye 'de her pazar ekmek almaya gidiyodum burayı bilmediğim için gitmeyecektim. Kapıya geldiğimde gri saçlı bir çocuk kapıyı açtı. Saçı ne gri ne de siyahtı. Güzel bir renkti. Seung karşısındaki kişinin onu süzdüğünü anlayınca biraz tedirgin olmuştu. Jimin bunu anlayıp elini samimice uzttı ; Tanışalım mı? Ben Jimin .Park Jimin.

Seung; Memnun oldum bende Seung. Shing Seung Hee.

İkili tokalaşırlen arkadan Taehyung geldi.

Taehyung;Ben tanıştıracaktım ama tesadüfen tanıştınız galiba..

Jimin; Tesadüfler başkadır Taehyung, Başka...

JungKook üstünü değiştirip, kapıya geldiğinde elini o da uzattı. Tanışma faslı bittikten sonra JungKook atladı ; Hadi size gidelim birlikte yiyelim hem baban merak eder...

Seung;Oh. Tanrım hadi gidelim. Sizi babamla tanıştırayım. Diyip evden çıktılar. Poşetlerin içinden nefes yemekler geliyordu. Seung 'un babası kapıyı açınca bu kadar kalabalık beklemediğini söyledi. Onları içeri aldıktan sonra Seung sessizliği bozup ; Baba tanışsanıza bak bu Taehyumg Bu Jimin Bu da JungKook..

Jimin ;Memnun oldum efendim ..

Baba ;Bende memnun oldum fakatt..

MAFİA | Kim Taehyung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin