Bir köy vardı issis sakin küçük bir kasabaydi insanlari sicacikti birde herseyi gozlemleyen ufak bir kız çocuğu vardı sanki buyumuste kuculmus gibiydi aslında hayaller hep onun etrafında donuyordu sanki biran once büyüyüp hayatta ters giden şeyleri yola sokmak istiyordu simdi bellki okurken küçük bir çocuğun hayatında ne gibi terslikler olabilir diyenlerinizi duyuyor gibiyim... oldu hemde çok kötü şeyler oldu ama o küçük kiz hep güçlü durdu hayatı biranda değişti her şey guzelken babasının annesiyle kavgaları git gide artti artık yoruluyordu küçük kız herkezin güzel bir hayatı varken neden o bukadar yorgun ve mutsuzdu babası çok degisiyordu ve bir gün babası annesiyle vedalasip istanbula gitti aradan iki ay geçti ve o şok haberle herkez karsi karsiyaydi olan olmuştu ... tum kavgaların sebebleri bu haberdi küçük kızın babasi evlenmisti annesi perisandi artik o evde duramazdi hic bir kadın bunları hak etmemeli bence ...ama oldu işte çocuklari ve kocası arasında sadece seçim yapmak zorundaydi ... gitmeyi tercih etti küçük kiz çok uzuluyordu artık babasıyla konusmanin sırası gelmişti konuştu babasına uzuldugunu bu kadını istemediğini söyledi
Babası kopurerek sen kimsde bana akıl veriyorsun diyip kızını azarladi onun küçücük bir dunyasi vardı sadece kurduğu hayaller gerçek olsun kimse acı çekmesin istiyordu... hersey olduğu gibi devam ediyordu annesi bitmiş haldeydi çünkü babası getirdiği kadınla annesini bir evde tutuyordu ...Hangi kadın dayanabilir sevdiği adamı başka bir kadınla görmeye dünyanın en acı seyi elinden bişey gelmemesi çocukları için dayanmak zorundaydi buna mecburdu ... dayandida seneler geçti küçük kiz buyumustu çok güzel bir genç kiz olmustu herkez ona aşkla bakiyordu ama bu kızın çok büyük korkuları vardı
Aşık olup birini sevmek .. mahallelerinde biri vardı yazlari gelir sonra da koyune geri donen bir delikanlı vardı kiz bu çocuğu arada gordukce ici giderdi benim ona baktığım gibi oda bana baksın istiyordu güvenmek Mutlu olmak istiyordu ve bir gün öğrendi hissler karsilikliydi ne mutlu bana ... tabi aksilikler kızın peşini birakmiyordu kötü kadın bunların hepsinden haberdardi ve zaman kaybetmeden baba kızın arasına tekrar girip herseyi mahvetti artık genc kız herseyden bikmisti sadece annsi üzülmesin diye susmak zorundaydi ve seneler geçti kadın aradığı şeyleri bulamayınca cekip gitti bu seferde babası çok bitkindi uzuluyordu .... bence hak etmisti çocuklarıni üzdü karısini üzdü senelerce Böyle devam etti kiz lisedeydi artık yeni başlangıçlar onu bekliyordu bundan sonra annesi ve kardesleriyle mutlu olmak istiyordu babası istanbuldaydi biraz olsun gülmek istiyorlardı artık ve okul tatil güzel bir seneydi kız için mutluydu sonra hiç beklemediği anda o gelmişti o delikanlı onunda artık susucak sabredicek vakti yoktu her sene gelip kiza bi türlü acilamiyordu Bnce artık vaktiydi ve o gün geldi yağmurlu bir hava kiz arkadasindan koşarak eve dönerken biranda delikanlı karşısına çıktı ve dediği tek kelime sana aşığım oldu kiz soktaydi çok saskindi hiç beklemiyordu o şaşkınlıkla evine doğru koştu kalbi yerinden firlicakti sanki o gece boyunca düşündü mutlu olmayi ve bir erkege güvenmek istiyordu kendinden emindi ama için de sürekli yanlış kişiye aşik oldun diyen bir ses vardi ve sabah oldu kiz delikanlı ile buluşup derdini anlatmak istiyordu tam beklerken delikanlı karsisindaydi kiz kendi tutamayip sarıldı omzuna yaslanip beni uzme bir hayalim var mutlu olmak istiyorum dedi delikanlı kızın gözlerine bakıp bna güven söz veriyorum uzmucem seni diyip sıkı sıkı sarildilar ve günler geçti artık delikanlınin gitme vaktiydi ve buluşup vedalasicaklardi buluştular ikiside çok uzgundu kızın ilk askiydi beni unutma değişme hep kendin kal dedi kız delikanlı yine söz verdi ve ayrılık vaktiydi artık son kez sarılıp bakistilar günler geçti hersey yolundaydı kiz sevgilisinde değişiklikler hissediyordu hayatında en çok bağlandığı adam artık onu sevmiyormuydu yoksa evet galiba sevmiyordu ayrılık Mesajları ust üste geliyordu kiz bitmiş haldeydi çok Aşık olmuştu çünkü guvenmisti kiz açısından ne yapacağıni sasirmisti hirs burumustu kızın gözünü artık bu çektiklerinin intikamını alacakti ondan kıza aşik olan biri vardı kızın umrunda değildi canı yaniyordu onu terk eden vicdansizdan acısını çıkarmak istiyordu yine aylar geçti kızı terk eden delikanlı pismandi kızı arayıp seninle evlenicem bni affet Sevgilim çok pişmanim diyip kızdan af diledi artık çok geçti kiz onun acısıni kizi seven ama kızın sevmediği birine basmisti onun acısını kendini sevmediği bir insanla teselli etmek istyordu belki zaman la severim diyordu kız bu konuyu babasına açmıştı evlenmek istediğini söylemişti babası karşı çıkınca tek yol kalıyordu geriye oda kaçmakti ... göz göre göre yanlış yapıyordu acı çektiği içindi bunların hepsi vede sevmediği biriyle kaçtı mutlu olacağına inaniyordu kacti ..."BİR HAYALDİ" mutluluk onun için olmadi işte yine ...Acı çektiği için hayatı değişmişti bir anda delikanlı kızın gittiğini duyunca Mahvolmustu hak etti çünkü kız ona inanmisti kızı resmen kullandı sonucmu geride KOSKOCAMAN PISMANLIKLARR kız evlenmisti mutlu olmaya çalışıyordu artık ama olmuyordu delikanlı ise yaptığı bir hatayla vicdan azabı çekiyordu... bukadar kısa ama her genç kızın ders alacağı vede nolursa olsun annelerin babaların evlatlarinin yannda olmasi ....
Ve artık seneler geçmişti sevmeyerek evlendiği adamla artık mutluydu
Olsun onun kaderide boyleymis keşke ailesi yaninda olsaymis ama yinede o ümidini kayvetmiyormus çünkü hayalini kurduğu güzel günler varmış
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR HAYALDİ
Short Storyinsanların hayalleri vardır yersiz zamansiz hep olsun istediği bende onu anlatmak istiyorum