Bir okuyucumun isteği üzerine yazıldı. İyi okumalar.
(Sehun ve Jiyeon'a özel bölüm)
Yazardan~
Jiyeon ve Sehun mezun olur olmaz tatile çıkmaya karar vermişlerdi. Daha doğrusu Sehun teklif etmişti. Yaşananlar kolay değildi genç çift için ama her şey geride kalmıştı. Mezun olduklarının ertesi günü sabah erkenden yola koyulmuşlardı. Nereye gittiklerini onlarda bilniyordu yol nereye giderse oraya gideceklerdi.Sevgililerdi fakat hiç sevgili gibi gezmeye veya eğlenmeye çıkmamışlardı bu onlar için ilkti. Merkezden uzaklaşmışlardı. Hoş küçük bir kafe görünce durdular ikiside oldukça acıkmıştı.
"Şurada bir şeyler yiyelim güzelim"
"Taman" arabadan inip el ele yürüdüler bir çok kez el ele tutuşmuşlardı fakat ikiside sanki ilkmiş gibi heyecanlıydılar. Boş bir masaya oturup sipariş vermişlerdi.
Yemeklerini yerken ayrıcada sohbet edip gülüyorlardı. Onları gören yan masadaki yaşlı çift onlara;
"Çok yakışıyorsunuz. Evlenin bence" dediler Jiyeon anında kıpkırmızı olmuştu. Sehun ise gülerek.
"Tabiki evlenicez teyze bu kızı hayatta kaçırmam" demişti yemekleri bitince tekrar yollarına devam ettiler.
Jiyeon~
Sehun ile yol boyunca eğlenmiştin beraber şarkılar söyleyip espiri yapıyorduk. Sehun'un eğlenceli tarafını ilk defa görüyordum ve bu benim hoşuma gitmişti. Ona biraz yaklaşarak yanağına öpücük kondurdum."Bununla yetinemem ama sevgilim. Daha büyügünü istiyorum" diyerek sırıttı.
"Araba kullanıyorsun Sehun"
"Hımm o zaman istediğimiz yere yere gelince ne nersin?"
"Düşünürüm"
Yaklaşık bir saat sonra hoş bir otel bulduk etrafıda güzeldi ve gezilcek yer çoktu burada kalmaya karar verdik ve arabadan çantalarımızı alıp otele doğru yürüdük. Şansımıza sadece tek! Bir oda kalmıştı mecburen ikimizde o odada kalacaktık Allahtan ayrı iki tane yatak vardı sağ taraftaki yatağın üzerine attım kendimi. Sehun ise gülerek beni izliyordu.
"Neye gülüyon bee?"
"Hiç. Sadece arabada belki öpücük verebilirim demiştin?"
"Hâlâ aynı konuda mısın?"
"Evet"
"Iyi gel o zaman yanıma" hızla yanıma gelip vücudunun yarısı olacak şekilde üzerime eğildi ve gözlerini kapattı dudaklarımı sadece değdirip geri çektim. Gözlerini açarak bana baktı.
"Ne yani bu kadar mı? "
"Evet Sehun sen ne sandın ki? Öp dedin öptüm işte" diyerek sırıttım.
"İyi. Ben daha sonra daha uzun öpücük almasını bilirim" diyerek yataktan kalktı. Bende oturur pozisyon'a geldim.
"Yorgunum uyuyacağım" diyerek banyoya girdi geri çıktığında üzerinde eşofman takımı vardı. Bende banyoda üzerime rahat şeyler girdikten sonra yatağıma yattım zaten akşam olmuştu rahat rahat uyuyabilirim.
Sabah yüzümle oynayan eller ile uyandım. Gözlerimi hafifçe araladığımda Sehun'un yanımda uzandığını ve yüzümü okşadığını gördüm. Benim uyandığımı anlayınca;
"Günaydın Prenses" dedi bende aynı şekilde ona;
"Günaydın Prens" dedim bana yaklaşıp anlıma öpücük kondurdu.
"Çok güzel uyuyorsun Jiyeon. Hep benim yanımda uyuyup uyanmanı istesem ne dersin?"
"Çok ani oldu sanki"
"Öyle mi? O zaman daha sonra tekrar sorucam ama bana cevap vericeksin"
"Pekala" yataktan kalkıp banyoya girdim elimi yüzümü yıkadıktan sonra üzerimi giyinip çıktım. Sehun hazırdı zaten yine el ele kahvaltı yapmaya indik. Kahvaltıdan sonra ise gezmeye başladık. Sakura ağaçları arasın sadece biz el ele dolaşıyorduk. Mutluydum ona sahip olduğum için mutluydum. Yanımda olması beni mutlu ediyordu. Hiç konuşmamak bile huzurluydum yanında.
"Fotoğraf çekinmeye ne dersin prenses"
"Olur" ilk önce beraber fotoğraf çekindik sonra o beni çekti sonrada ben onu. Gün boyu eğlenmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi
FanfictionOkullarında yangın çıkan ve başka bir okula gönderilen 4 yakın arkadaş bakalım erkek lisesinde neler yaşayacak. [01.02.2017]