60.

51 9 12
                                    

Άνοιξα τα μάτια μου κι αμέσως ένιωσα τη ζέστη να κυλάει μέσα στο αίμα μου. Ακούμπησε το σώμα μου και κολλούσε, είχα ιδρώσει, είχα γίνει μούσκεμα. Κυρίως το κούτελο, ο σβέρκος και το στήθος μου. Πήρα με δυσκολία μία βαθιά ανάσα και ανασήκωσα το σώμα μου, κλείνοντας τα μάτια μου. Το φως που έμπαινε άπλετο από την τζαμαρία με ενοχλούσε κι ακούμπησα την πλάτη μου στον τοίχο για να το αποφύγω.

Μπρρρρρρρρρ, κρύο.

Πετάχτηκα ελαφρώς και τράβηξα το πάπλωμα για να σκεπάσει καλύτερα. Προσπάθησα να το φέρω όλο προς το μέρος μου, αλλά δεν μπορούσε να κουνηθεί.

《Μμμμ》άκουσα μία φωνή να μουγκρίζει και χώρισα αυθόρμητα τα βλέφαρα μου, τη σιγή που ένιωσα και το κρεβάτι να κουνιέται.

Ο Chris μου γυρνούσε την πλάτη, έχοντας κάτω από το σώμα του την κουβερτούλα μου. Ακούμπησα το κεφάλι μου πίσω, αποφεύγοντας τον τοίχο. Κοιτούσα το ταβάνι για λίγο, χωρίς να σκέφτομαι, μέχρι που η γυμνή πλάτη του, γέμισε το μυαλό μου. Τον κοίταξα φρικαρισμένη και πρόσεξα πως από τη μέση και πάνω τον είχα ξεσκεπάσει. Χωρίς να του δώσω περαιτέρω σημασία, έσκυψα από πάνω του και προσπάθησα να πιάσω το κινητό μου από το κομοδίνο.

《Μωρό μου, δεν πρέπει να με συνηθίσεις σε τέτοια, πρωί πρωί》άκουσα την αγουροξυπνημένη φωνή του κι αμέσως σφίχτηκα. Έμεινα ακίνητη, μέχρι που κατάλαβα πως ήμουν κι εγώ τσίτσιδη και πως το στήθος μου ήταν μπροστά στη μούρη του. Τα χέρια άγκιξαν απαλά την πλάτη μου, κάνοντας με να ουρλιάξω με όλη μου τη δύναμη. Κουνήθηκα προς τα πίσω, την ώρα που τσίμπησε το πλευρό μου και σταμάτησα να στηρίζομαι στα πόδια μου. Το στομάχι μου συγκρούστηκε με το στήθος του κι εκείνος άφησε ελεύθερο έλα βαρύ βογγητό. 《Εντάξει, θες κι άλλο σεξ, αλλά μπορείς να το πεις. Δε χρειάζεται να κάνεις απόπειρα να με σκοτώσεις》παραπονέθηκε και με έσπρωξε απαλά προς τα κάτω. Η πλάτη μου βρέθηκε να ακουμπάει το ζεστό στομάχι του κι εκείνος ανασήκωσε τον κορμό του. Χαμογέλασε σαν χαζός έφηβος που έβλεπε πρώτη φορά γυμνό στήθος από κοντά.

Έλεος!

.

.

.

.

.

ΌΠΑ! ΣΚΑΤΑ, ΦΙΛΑΡΑ!

ΤΙ ΕΙΔΕ, ΛΕΕΙ?

Πετάχτηκα πάνω και άρπαξα όσο περισσότερο πάπλωμα μπόρεσα. Εκείνος, με ένα τεράστιο χαμόγελο, το τράβηξε πίσω, φέροντας κι εμένα πάνω του. Αγκάλιασε σφιχτά τη μέση μου και ξάπλωσε πίσω, με 'μένα από πάνω. Μας γύρισε και πριν προλάβω να παραπονεθώ, ως ένας αδίστακτος νέος που δε σέβεται τίποτα aka μαλάκας, κόλλησε τα χείλη του πάνω στα δικά μου.

Only With HimWhere stories live. Discover now