Presupun că mulți dintre voi va gândiți la legatura titlului cu conținutul cartii.
Însa va las pe voi sa descoperiți asta pe parcursul poveștii.
Era o zi de martie .Eram in clasa a 5-a și pe atunci era săptămâna altfel .
Mama cum era intr-un proiect internațional a trebuit sa plece o săptămână în Turcia,daca nu mă înșel ,și cum tata era mereu la serviciu a trebuit sa stau la bunica mea pentru că si ea stă tot în orașul meu deci era mai aproape de mine.
A doua zi trebuia să plec la bunica așa ca îmi pregăteam valiza. Pentru o fată de doar 12 ani era prea mult o valiza de 20 kg dar n-ai ce sa faci .
Cum am ajuns acolo mi-am dat seama că sunt intr-un nou cartier in care locuiau majoritatea copiilor din școală .
Acolo mi-am întâlnit primul meu crush pe nume Zack.
El era cu un an mai mare decât mine și problema era că el era mult mai scund că mine .
În fine....
Nici macar nu știu ce am văzut la el dar mă rog . Si-a sărbătorit ziua de naștere de Halloween și eu am fost una dintre invitați.
În acea seară după ce m-am întors acasă am inceput sa vorbesc cu el pe Messenger și i-am recunoscut că il plac și el a spus-o așa că am fost cu el dar doar pentru o lună .
În acea lună mi-am dat seama ce fel de persoana este cu adevărat și pot spune că e un pervers,pedofil,prost , fraier și pune anumite chestii nu mai pentru a fi considerat mare șmecher dar il transforma in mare dobitoc și din cauza asta m-a făcut și de râs. De exemplu că e labagiu... Adică eu daca as fi băiat și m-aș da mare că îmi dau laba aș intra in pământ de rușine . Mai pe scurt m-am despărțit de el și mi-am găsit pe altcineva ....
CITEȘTI
Fluturi
Non-Fiction🚫🚫 Atenție limbaj licențios 🚫🚫 Aceasta carte este bazata pe povestea reală a unei puștoaice care ușor a devenit adolescenta și trece prin multe probleme neobișnuite pentru vârsta acesteia. Ea încearcă să treacă peste toate piedicile...