18.Bölüm

1.2K 115 15
                                    

YILDIZ'IN ağzından

okuldan sonra direkman eve gidiyordum.eve girdiğim an önümde bulunan çikolata çöpünü gördüm.Kesin güneş yapmıştı.Aslı'ya çikolataları saklamasını söylemiştim.ama kendisi de bir çikolata canavarı olduğu için işimiz biraz zordu.

-kız güneş! Ben geldim!diye resmen evin içinde anırdım.Güneş koşarak yanıma geldi ve

-Abla bağırınca ödüm koptu noldu iyi misin?

-ay kıyamam korkuttum mu?Özür dilerim canım bende bu yerde ki çikolatalar ne diye soracaktım?

normalde bu kadar acımazdım ama gerçekten korkmuştu garibim,yüzünden belliydi ama şuan hafif bir şekilde kıkırdıyor üstündeki tuluma iyice bakınca gülmeye başladım.

normalde bu kadar acımazdım ama gerçekten korkmuştu garibim,yüzünden belliydi ama şuan hafif bir şekilde kıkırdıyor üstündeki tuluma iyice bakınca gülmeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

giydiği tulum

ben gülünce o da gülmeye baladı ve ben bir anda gülmeyi kestim.

ablanız ikizler burcu napacaksınız

Aklıma yerdeki 10 tane çikolata çöpü geldi.

-bunlar ne ya! çabuk topla !20 dk sonra aşağı gelince heryer toplanmış olacak!!

başını hafifçe salladı ve toplamaya başladı.Salonu da dağıtmıştı kime çekti bu çoçuk anlamıyorum be

''sana çekti lan ırıspı'' ha yine mi sen fatmagül?!

''yok uzay'' uzayla ne alakası var be yelloz

''neden acaba ?!'' ne ima ediyon sen lan !!

''sen anladın malısı'' malısı ne lan canısıyı duydum malısı ne !?

''ben uydurdum...neyse sen çok salaqsın bon gidoyommm'' hem salak salak konuşuyor hem bana salak diyor.

neyse ben senle uğraşamayacağım.Aslı ile Kerem enişte okuldan sonra yemeğe gittiler,Başak ile enişteciğim ise dansları çalışıyorlarmış.

ASLI'NIN ağzından

keremle bir lokantaya geldik.çok güzel manzarası var.mazrayı gören bir masanın oraya oturtturdum onu.ve telefonumu açıp kameraya girdim ve beraber bir selfie çektik.Gelen garson kızdı.giymiş mini bir etek beyaz bir gömlek Kerem'e bakarak

-siparişinizi alabilir miyim?

-Bana *******,sevgilime de aynısından .dedi(iştahınız açılmasın akşam akşam günaha girmiyim diye yazmadım yiyeceği)sevgilime derken bana baktı ve oldu mu? anlamında başını salladı.sırıttım ve bende başımı salladım.kızın biraz yüzü düştü ama gitti.bu kızı neden böyle bir lokantaya çalışan diye almışlar ki kerhanede daha iyi para kazanabilir!!

-Aferin benim canım sevgilim,hemen de anlarmış ne demek istediğimi.dedim o da güldü.

Yemeği erkek garson getirdi ve ben Kerem çocuğu dövmesin diye

-Teşekkürler ben başka birşey istemiyorum ya sen canım?diye Kerem'e sordum.

- yok bende istemiyorum.dedi ve bana öpücük yolladı.

adam gidince gülmeye başladık çok kurnazız ha :):D

****************************** * * * * * * *. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

yemekler bittikten ve parayı ödedikten sonra benim elimden tutup,bir yere doğru götürdü.

gözlerimi kapadı ve beni yönlendirmeye çalıştı.gözlerimi açtığımda karşımda deniz ve etrafımızda çok güzel çicekler vardı.deniz kıyısındaki gizli bir cennet gibiydi.

-oha Kerem burası çok güzel!dedim ve boynuna sarıldım.

-Senin kadar değil.dedi ve kafasını boynuma koydu.

bir süre bu şekilde durduktan sonra elimden tutup kumların üstüne oturtturdu ve uzanıp gökyüzüne bakmaya başladık.yıldızlar bugün daha bir parlaktı.

Her zaman normal olan yıldızlar bugün bizim için,sevgimiz için parlıyordu...


böyle güzel bir yerde kesmek içim el vermiyor.ama napacaksınız

Bu arada okuyanlar nerede yaşadıklarını yazarlarsa sevinirim.

Ben Antalya'da yaşıyorum.

OY VERMEYİ UNUTMAYIN SAĞLICAKLA KALIN...

Tanışsak diyorum!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin