Amandas perspektiv
Jag vaknade av något stog och slog på mig.
-älskling, sa han.
Jag kände hur hela min kropp ryste. FY F*N tänkte jag. Men jag vågade inte säga det högt. Så jag sa bara:
-Godmorgon.-Du ska kalla mig för älskling förstår du det?,sa han med en ganska lugn ton.
-Okej älskling, sa jag medan jag darrade. För jag visste att om jag inte gjorde som han sa skulle jag få konsekvenser. Så jag valde att lyssna på han.Bra här har du lite mat, sa han och kysste mig.
Jag blev så äcklad att jag ville spy.
-Tack, sa jag och flytta mitt huvud från hans.
- jag kommer tillbaka, sa han och gav en konstig blick. (😏)Jag var så hungrig så jag bestämde mig för att äta. Det var en macka och ett glas vatten. Sedan satt jag bara där och väntade på att någon skulle hitta mig.
---------------------------------------------
Några timmar senare
Amandas perspektivDörren öppnades och där kom han igen mannen jag inte kände men hatade. I handen höll han en påse.
-Hej jag har en present till dig, sa han och små flinade.
-Tack, sa jag medan jag sträckte mig för att hämta den.
- vad heter du förresten?, sa jag med osäker röst.
- Jag heter Henrik men öppna påsen nu, sa han och pekade på påsen.Jag öppnade påsen. Det var ett par rosa string trosor med matchande bh och en rosa,vit spets nattlinne.
-Tack, sa jag och försökte se ut som om jag gillade dem.
-Ta på dig dem, sa han.Jag började ta av mig långsamt och han bara stog och tittade på mig.
- Du är så sexig, sa han och halv stönade.
Jag blev så rädd och äcklad på samma gång så jag sa inget. Jag kände hur han började komma närmare och närmare.-Ta inte på dig, sa han och började ta bort sina kläder.
Jag visste exakt vad som höll på att hände men jag vågade inte göra nåt så jag lät allt hända.
Han kastade in mig i sängen och tog in sin k** i mig. Han började stöna högre och högre.
-Du är så trång och jag älskar det, sa och fortsatte stöna.
Jag bara fortsatte låta allt hända. Jag var rädd för att göra något.Det pågick i några minuter och jag bara bad till Gud att skydda mig.När det hade pågått i några minuter ställde han sig upp och sa han: Du är riktig bra jag kommer till backa och då ska jag köra hårdare. Sedan gick han ut och smällde dörren.
Där låg jag helt naken och förstörd. Jag började storgråta. Varför just jag? Vad har jag gjort för att förtjäna detta?? Va kan du svara på det ? Började jag skrika.
Asså ska jag fortsätta? Är det ens någon som läser?
YOU ARE READING
Kidnappad
Mystery / ThrillerNär Amanda som är 14 år ska gå från sin vän så händer något tragiskt som förstör hennes liv.....