Škola

5 2 1
                                    

Dnes mám záverečne skúšky. Po skúškach sme sa s Leonom rozhodli že sa zoberieme. Leon je môj priateľ. Sme spolu už päť rokov.

,,Dobré ráno Lari." povedala mi mama keď som ospalá, a strapatá vošla do kuchyne. ,,Áhoooj." povedla som a pritom som si zívla. Sadla som si za stôl, a začala som jesť jogurt s ovocím. (Konkretne jahody a maliny). Potom som sa išla umyť,učesať a potom so si utekala vybrať oblečko. Vybrala som si krátke biele tričko, a roztrhané kraťase.
Do chodby som sa dostala veľmi rýchlo. Obuľa som si tenisky na opátku, zobrala som si bundu, tašku a mohla som vyraziť. Ako každý deň ma dnes zobral Leon. Chodíme spolu do jednej školy. Iba že Leon už pracuje.

Hodiny boli nudné. No najhoršie boli testy.
Po škole som sa dozvedela že som s testou dostala dvojku. Hneď sa mi uľavilo. Už som sa bála že neprejdem. Hneď keď som to Leonovi oznámila,pre mňa prišiel, a spolu sme išli do reštaurácie. Bolo tam super. Dala som si pečené kura s ryžou a šalátom. Potom som si dala aj dezert. Bol výborný. Bolo to Haise Liebe. V preklade to je Horúca Láska. Je to vlastne vanilková zmrzlina s horúcimy malinamy.
Potom sme zamierili ku mne domov. Všetci už spali, a tak som sa rozhodla že sa s Leonom rozlúčim a aj ja si pôjdem lahnúť. Dlho som nevedela zaspať. Vedela som že zajtra už idem do práce. Už pár týždnou som mala vlastný ateliér,kde som mala rozrobené veci. Momentálne som pracovala na baletke. Po pomyslení na to že zajtra musím už o pól šiestej vstávať, ma prinùtilo zaspať.

NevedomáWhere stories live. Discover now