Justin:
Ráno jsem se probudil , na mé hrudi ležela Kylie a ještě spala.Usmál jsem se a prostě si jí musel vyfotit. Všiml jsem si že mi zrovna přišla sms od Ryana. Otevřel jsem naši konverzaci a začal číst.
Ryan: Kámo je to v prdeli
Ryan: Chris se mi svěřil a řekl mi že se mu líbí Kylie a že bude jeho.
Ryan: hlavně nevyšiluj, je to náš kámoš!
Já: Jdu mu rozbít držku!
Za tak krátkou dobu jsem se dokázal tolik naštvat! Nechtěl jsem Kylie budit ale musel jsem za ním jít...Pomaličku jsem vstal a Kylie dal tak aby pořád ležela. Celkem se divím ale pořád spala.
Dal jsem si na sebe tričko a kalhoty a nasraně otevřel dveře od pokoje. Došel jsem před barák toho hajzla, i když v něm bydlí i Ryan ale to je teď jedno! Zazvonil jsem a čekal až mi někdo otevře, nasronost ze mě úplně sršila.
Dveře otevřel Chris, nenávistně jsem se usmál a dal mu pěstí do držky, skácel se na zem a chytl si obličej. "To si říkáš kamarád?!" zakřičel jsem na něj. "Co děláš, kámo?" z nosu mu tekla krev.
"Hej , co tu děláte?" vynořil se ze schodů Ryan, když uviděl co se tu děje vykulil oči. "Běžte od sebe!" zakřičel Ryan. "A já si myslel že jsme kamarádi, že se nestydíš mi přebírat holku" Podíval jsem se na Chrise zklamaně.
Otočil jsem se a odešel pryč,slyšel jsem jak na mě ještě něco Chris volá ale ignoroval jsem ho. Když jsem došel dom Kylie už nebyla v posteli, slyšel jsem jak teče voda v koupelně.
Sedl jsem si na postel a hlavu si dal do dlaní. Najednou se otevřeli dveře a v nich se objevila Kylie jen v ručníku. "Ahoj" falešně jsem se usmál, "Ahoj, můžu si od tebe půjčit nějaký oblečení?" podívala se na mě prosebně.
"Jasně" ukázal jsem na skříň,vytáhla si šedý tepláky a volné bílé tričko které jí bylo skoro pod kolena. "Sluší ti to" začal jsem se smát. "Děkuji" zatočila se.
Uslyšel jsem Ryanův hlas a Chrisův jak po sobě řvou, podíval jsem se na Kylie která šla k oknu. "Co se tam stalo?" zeptala se , "Nevím" pokrčil jsem rameny a modlil se aby to dál neřešila.
"Ty jsi tam byl?" zvedla jedno obočí. "Ne" zalhal jsem jí , "Já vím že jsi tam byl a dal si Chrisovi přes držku." řekla a podívala se na mě zklamaně. "Já ale..." nestihl jsem to doříct protože mi skočila do řeči. "Co?! tajil by si mi to , nebo proč mi lžeš?" zakroutila hlavou.
Kylie:
Mrzí mě to že mi to nechtěl říct, "Kylie , je to kvůli tobě" řekl po chvilce ticha. "Co je kvůli mě?" zeptala jsem se překvapeně. "Ryan mi psal že se mu Chris svěřil, že se mu líbíš a že si tě vezme" vykřikl Justin, cukla jsem sebou protože jsem se lekla. "Pomiň , nechtěl jsem zařvat" řekl hned když si to uvědomil.
"Co mám jako teď jako dělat? víš kolik kluků mi to řeklo a pořád nic" Snažila jsem vypadat přesvědčivě. Justin celej zrudl , a vypadal nasraně. "Proč si mi to neřekla?!" řekl podrážděným tonem. "Protože to bylo ještě předtím jak jsme se spolu začali kamarádit"
Slzy se mi začali hnát do očí, "Nech mě!" zakřičela jsem a vyběhla ven z pokoje.
===========================
Cs ....Holky my máme 1k!!!!!Moc děkuji :D
Vote a Komentář potěší, díííky.
VallllllxD
ČTEŠ
Together Forever-JBFF
FanfictionKylie Jenner Justin Bieber Číst tuto knížku je na vlastní nebezpečí! obsahuje gramatické chyby a občas i retardaci...