Vanessa pov:
Imi simteam mintea libera,totusi capul putin greu.Corpul meu era acoperit cu o patura groasa,si aveam cateva perfuzii care ma limentau.Doamne ce bine m-ai dormisem..Parca nu ai trecut nici 5 minute,iar corpul meu imi trimitea impuslii cum ca dorea sa vada realitatea.Am incercat sa ma dau jos din pat,insa atunci aparu Samuel impreuna cu doctorul si ma oprira..
-Vanessa,ce naiba vrei sa faci,te rog eu nu iti agrava starea,sari alarmat Samuel si ma impinse inapoi pe pat.
-Hai...am gangurat eu .Nici nu stii cat de mult vreau sa merg afara,sa simt iarba,si aer curat..
-Stiu,stiu iubito,insa nu e posibil.
-Domnisoara Vanessa,incepu doctorul,simtit vreo durere?La cap,sau in stanga abdomenului?
-Nu,nu simt absolut nimic,am dormit atat de bine..
-Da,cred si eu rase Sam.
-Ceeee?
-Domnisoara ai stat in coma timp de 4 luni spuse doctorul amuzat,si putin speriat de reactia mea,
-4 luni?!!!!!am exclamat eu cu gura cascata.Doamne parca nu au trecut nici 5 minute.Au inceput toti sa rada.
-Hai gata,am spus eu avand vocea unui copil de 5 anisori.Deci cand pot pleca acasa,am intrebat eu ganditoare,Samuel imi mai faci paste?Paste??De ce am intrebat eu de paste,ce naiba era cu mine.
-Da,Vanessa sigur nu te doare nimic intreba Sam derutat.
-Siiiigur!Deci?A,si nu-mi mai spune Vanessa,am spus eu facand o fata de catelus..
-Bine,dulceata.
-Mai intai 3 zile pentru recuperare,inca 3 zile sa vad ce e cu tumoare aia,si vedem daca e grav.
-Ce tumoare?!intreb eu alarmata
-Ai o tumoare pe creier.
-Oo...tine-ma..
-Bine,te rog ramai tu cu ea si ajut-o in ce are nevoie,eu merg am un alt pacient care ma asteapta.Si ma intorc mai tarziu la tine,sa vad cum esti.
-Bine,multumim.
-Si,ia zi chiar am stat in coma 4 luni?am intrebat eu putin sceptica.Chiar imi e greu de crezut..
-Da iubire,spuse Samuel care imi saruta fruntea cald,dar a trecut,acum esti bine.
-Mmmm.Ciudat,da' ma simt bine,de ce nu mergem acasa...
-Nu mergem pentru ca doctorul a zis ca ai o tumoare,si oricum eu voi fi cu tine,deci nu ai cum sa te plictisesti,deci nu inventa scuze,ok?
-aa,ok,ok,ok!
-Fa-mi si mie loc..insista el
-Auzi..,Dar tu nu ai treaba,poate te retin din ceva...
-Tu glumesti acum! nu?incepu el comic.Cum sa am treaba cand vine vorba de tine.Nu voi pleca niciodata de langa tine..Niciodata,niciodata,si incepu sa ma stranga in brate
-Sam..?!
-Da,iubire.
-Te iubesc,am soptit eu incet,zambind cald.El zambi la fel,descretindu-si fruntea,si alungand grijila parca;se apleca si ma saruta tandu.Of,ma inebuneste ,bine ca e al meu,nu cred ca asi suporta acum sa vad cum..nu ,nu..Vanessa nici sa nu iti vina idei cum ca alta s-ar puteA bucura vreodata de saruturile lui.Nu domnule!E al meu,C-U A-C-T-E!!!!Da,domnule,cu acte!
CITEȘTI
Ei nu vor ca eu sa traiec..Vanessa vs. Elen
Mystery / ThrillerVanessa si Elen sunt e persoane intrr-un singur trup:una care vrea sa mearga mai departe,uitand de tot ce a fost si traind alaturi de cel care i-a furat inocenta adolescentei,si cealalta care doreste sa il distruga..Oare il va distruge pe Samuel,sau...