1."Gandul depresiei o sa ne urmareasca toata viata? Si daca nu , cum am putea sa ne schimbam gandirea ca sa nu ne mai gandim la acele "ganduri negative"?"
Crezi ca depresia te va urmari toata viata? Oare depresia a venit de una singura si a inceput sa creasca in sufletul tau?
Eu una cred ca depresia poate dura mult timp, depinde si care este cauza acestei depresii. Nu poti sa ti schimbi gandirea pentru ca altfel ai incerca sa te schimbi pe tine. O sa dau un sfat pe care eu una nu il pot urma . Pur si simplu nu pot. E prea complicat. Cel mai bun rediu pentru a scapa de depresie e sa o infrunti in mod direct.
Nu te poti duce la ea si sa i zici:
-Auzi, dna Depresie poti te implor sa ma lasi in pace si sa imi lasi viata plina de fericire sa se refaca?"
Nu , nu poti spune asta in mod direct. Dar in schimb poti sa o inlaturi prin alta metoda. Cea mai eficienta. Pur si simplu gandeste te care este motivul nefericirii tale, pentru ca asta e depresia. Nu te mai inchide in tine.
Incearca sa vorbesti cu cineva. De exemplu nu stiu:
1.Pari a fi invizibil. Gaseste ti prieteni. Baga te in seama. Pune te de acord cu ceilalti ...chiar daca asta nu e cel mai bun lucru.
2. Nu esti bun de nimic. Cu totii suntem buni la ceva. Poate nu esti bun la fotbal sau poate nu esti cantareata perfecta dar sigur poti picta sau poti scrie cateva randuri. Incearca sa te dezvolti in interior pentru a te elibera de anumite stari.
3. Placi pe cineva care poate tu crezi ca nu simte la fel. Spune-i . Chiar daca esti fata sau baiat. Nu se stie niciodata si oricum cred ca mai bine ramai cu un regret decat sa te intrebi 'Dar oare daca i as fi spus?' Plus ca gandeste te la motivul pentru care placi acea persoana, nu o placi pentru ca se comporta urat, o placi pentru ca tu simti ca e o persoana minunata care chiar daca nu simte la fel pt tine, va fi ok cu ceea ce i ai spus:(
Btw 13 reasons why: daca aceea persoana moare si tu nu apuci sa i spui ca simti ceva pentru ea. Sau daca un om pe care nu l bagi inseama (el e in depresie, nu tu) moare. Cum te ai simtii?...nu prea bine, noo?!
Doar elibereaza te de sentimente . Esti un om minunat. Uita te cate lucruri ti se pot intampla. Si atunci cand esti in depresie, fa lucruri indraznete , spune- i persoane i pe care o placi ceea ce simti de exemplu sau spune le unor oameni cu care stai ca te fac sa te simti ca dracu. Oricum stii ca nimic nu ar putea fi mai rau decat depresia. Este o stare care te omoara.
Fii curajos/oasa, nu orgolioasa!
.
.
.
.
.
.
Heeei! O sa scriu mai tarziu si despre ambitie. Mersi de sfat. Sper ca te am ajutat cu ceva. Asta este pur si simplu parerea mea. Daca cineva vrea sa mi urmeze sfatul, spuneti mi cum a mers. Si astept mai multe intrebari.💚
CITEȘTI
Stele printre gânduri...
Spiritual"Oare putem construi povesti bazate pe ceea ce simtim? ...Viata este atat de scurta incat nu ar trebui sa stai ore in sir sa te gandesti la ea...Trebuie sa o simti, la fel cum incercam si eu sa o simt.. Ne putem uita la stele ore in sir pentru a de...