,,No já nevím....,ale asi ano." řekla sem docela nervózně.Justin mě hned vtáhl do objetí a tiskl mě k sobě tak, že sem skoro nemohla dýchat.,,Dobrý,dobrý." řekla sem se smíchem a odtáhla se od něj.,,Ani nevíš jak sem šťastný,že si řekla ano." řekl a úsměv se mu protahoval od ucha k uchu.,,Co že si tak šťastný?"
Z pohledu Justina
Flashback
V baru
,,Čus kámo." pozdravil sem Rayna.,,Čau bro tak si nakonec přišel?"řekl Rayn.,,Jop a co si tak důležitého potřeboval?" zeptal sem se a trochu se i bál,protože Raynovi nápady nejsou zrovna ty pravé ořechové.,,Co takhe říkáš na sázku?" když to odřekl dost se mi zatajil dech.Nemám nic proti sázkam,ale.....asi vím jaká sázka to bude.,,No dobře vyklop to o co se jedná,jak dlouho na to mám." řekl sem trochu nervózně.,,Do měsíce a půl musíš zbalit Am a začít s ní chodit.Při nejlepším se s ní vyspat." tohle když opustilo jeho ústa málem sem myslel že to semnou sekne.,,Co za to?"nemůžu do to jít jen tak sem přece JB.,,Já nevím tak třeba....500 dolarů na ruku.Co ty na to?"no vidíte a takhle umím smlouvat jen já.,,Dobře sázku přijímám."příjmul sem sázku a najednou se za mnou objevil Lil.,,Seš debil kámo že si to příjmůl." řekl Lil a odešel.Počkat co tím jako myslel? Rayn se zasmál šibalským úsměvem a také odešel.Doprčic do čeho já sem se to zase namočil.No nic sázka je sázka.
Endflashback
Je to taková menší část a zhruba po roce a půl jsem znovu najela na Wattpad a viděla jsem tady tenhle rozdělaný příběh a k tomu asi dalších 5 konceptů, které nejsou ještě tak zcela dodělané. Nevím jestli se k tomuhle příběhu mám vůbec vracet nebo ho psát dál, ale po delší době.
Mám na to už trochu jiný názor jestli mě chápete. Jsem starší a s tím je víc povinností a jiné názory. Ne že bych Justina už ráda neměla, ale není to tak jak to bývalo před tím rokem a půl. Už to není tak intenzivní, že bych potřebovala o něm vymýšlet příběhy atd...
Samozřejmě baví mě psát příběhy, ale není na to už tolik času a navíc nevím jestli bych se chtěla zaobírat psaním příběhů tímto směrem (Justin).Tenhle příběh chci na 100% dokončit tak jak si to zhruba pamatuju že jsem chtěla. Bude to taková vzpomínka. Ale bude to trvat déle než ho dokončím. Potom už o Justinovi příběh asi nečekejte.
Taky bych Vám chtěla poděkovat za to že to vůbec někdo čte, protože jsem s Wattpadem "třískla" právě kvůli malému/žádnému ohlasu. A moc mě potěšilo když jsem se teď vrátila a je Vás tu víc.
Mám Vás furt ráda.
All love
ČTEŠ
Mr.Bieber Love
FanficJsou sousedé už 17 let.Nenávidí se od prvního setkání.Jejich rodiče jsou nejlepší kamarádi.Mají spolu jet na dovolenou. Pokazí dovolená ,,na rychlo" Amandinu maturitu? Zblíží je dovolená nebo na sebe budou jako psy? Zamilují se do sebe? Čti a vše se...