***NAMJİN***
Nedense içimde hiç iyi şeyler yoktu, odadan çıkıp etrafıma bakındım acaba benim liseli yine nerede sürtüyordu, sağ tarafıma dönmemle gözlerimi olabildiğince büyütmem bir olmuştu. Lanet olsun sana liseli ergen işte bunu yapmamalıydın.
Namjoon tam karşımda bir sandalyenin üzerine çıkmış etrafındaki kalabalıklaşmaya başlayan topluluğa bir şeyler açıklamak için bekliyordu, bir dakika bir şeyler açıklama derken! umarım bu liseli bütün hastaneye beni rezil edecek bir şey yapamıyordu.
Ona doğru yürürken bir yandan da kalabalıktan uğultular ile bir şeyler söylediği anlaşılıyordu. Ah lütfen bir şey söylememiş ol liseli yoksa bu hastanede itibarım senin yüzünden zedelenecek, adımlarımı biraz daha hızlandırıp hasta hemşire ve hasta yakınlarının oluşturduğu kalabalığın arasından geçerek Namjoon'un tam karşısına dikilip ona öldürücü bakışlarımı gönderdim.
Etrafına bakmayı kesip bana sinsici gülümserken onunla ne yapacaktım başıma bela olduğu yetmezmiş gibi şimdi de bütün hastaneyi başına toplamıştı.
'' Namjoon ne yapıyorsun burda...''
'' benden başka kimseye dokunmayacaksın dediğimde beni hafife almıştın kiraz dudaklım ama ben gayet ciddiydim'' bana bakmayı kesip etraftaki insanlara bağırırken elim ayağım tutulmuştu. Bunu fena ödüyeceksin liseli hemde çok fena.
Gömleğinin ucundan asılıp bana bakmasını sağladım '' beni rezil etmeyemi çalışıyorsun Namjoon lütfen in aşağıya yoksa...''
'' yoksa''
'' yoksa ikimizin başı belaya girecek yalvarırım in şurdan ''
Gömleğinin ucundan asılarak aşağıya indirmeye çalıştım ama ben asıldıkça o kendini yukarı çekiyordu Lütfen bu rezilliği gören sadece bu kişiler olsun eğer olurda cerrahi şefimiz bay yong görürse işim bitebilir....
Arkama baktığımda hemşirelerin bana olan tuhaf bakışlarını yakalamıştım, benim hakkımdaki düşüncelerini umursamayıp asıl umursanacak konuya yöneldim. Namjoon etrafında ki kalabalığı toplamayı başarınca bana gülümseyip '' size bir şey açıklamam gerekecek ve bu konu kesinlikle buu kiraz dudaklı ile ilgili '' az önce bana herkesin içinde kiraz dudaklı mı demişti.
'' yah ! Namjoon yalvarırım sus..!! ''
'' Buna sen kaşındın kiraz dudaklı ''
Etrafımız dahada kalabalıklaşırken Namjoon'u yeniden aşağıya indirmeye çalıştım bana aldırmadan başımıza insanları toplamaya devam ediyordu. Lütfen gelecek kişiler bununla sınırlı kalsın, Cerrahi şefi görürse bittiğimin resmidir.
'' Ne oluyor burada...'' bu ses.. seslice yutkunup sesin geldiği yere arkamı döndüm Cerrahi şefi bay yong tam karşımda bir bana birde Namjoon 'a bakıyordu. '' Bay Seokjin sizin burada ne işiniz var''
İkinci sesli yutkunmamı da tamamlarken bu olaydan nasıl sıyrılacağımı düşünüyordum, tabi bu rezaletten sıyrılmamın bir yolu varsa tabi..
'' Evettt! Tüm ahali toplandığına göre şimdi sizi neden topladığımı açıklama vakti geldi değilmi'' arkamı dönüp ona anlatmaması için başımı sallarken o beni her zaman ki gibi takmayıp omuz silkmişti. Bunu çok ağır ödeyeceksin KİM NAMJOON....
'' Ne olduğunu bana açıklamayı düşünüyormusunuz doktor Seokjin...'' arkamı yavaşça dönüp şef'e baktım Öldürücü bakışlarını bana gönderirken buradan daha iyi bir hastane varmıdır şimdiden onu düşünmeye başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN BÖYLESİ (BTS ver.)
HumorÇift : NAMJİN - YOONMİN 🐨❤🐑. 🐢❤🐥 YOONMİN Siz hiç dilsiz bir hastanıza AŞIK oldunuzmu ? Peki ya kalbinizi çalanın hastalarınızdan birisi olacağına... Hastanıza aşık olsaydınız hayatınızda neler değişirdi, aklınıza hiç böyle bir olasılı...