Gizemli Ada

48 1 2
                                    

Merhaba Ben berker ilk defa yazmaya başlayacağım.

Bir gün okuldan eve gidiyorduk arkadaşım berkcan ve taha.Herzamanki gibi eve gitmeden önce yemek yedik.Eve gittikten sonra'da konusurduk disari cikardik.ilk once tahayi aradim.Ne zaman çıkalim dedim.Bir saate kadar çıkariz dedi.

1 Saat Sonra...

Okulun önünde buluştuk.Oradan parka doğru yürümeye başladık.Sonra ortaklaşa bir karar verdik Vapurla gezelim diye fiyati 30 liraydi.Herkes 10 lira katti.1saatlik vapur gezisi icin vapura bindik.Uyuyakalmışız'ki olup bitenlerden haberimiz yoktu.Vapurun motoru arızalanmış o yüzden bir adada mahsur kalmışız.Yüzümuzde birazcık korku birazcikta heycanli bir ifade vardi.

Ada'da yürümeye başladik belki birseyler buluruz da geri donebiliriz diye ama yok nafile hicbirsey yoktu.Bir iz bile.Sonra Allah'tan telefonumuz yanimizdaydıki saate bakabiliyorduk.Tek sıkıntı telefonun cekmemesiydi.Saat 22:31'i gösterirken berkcanla taha uyumuştu bende yattim.

Sabah saat 10 civari kalkmisim.Berk le taha uyanmis adadan yiyecek birseyler bulmus bile.Yiyecek dedigim hindistan cevizi :D

Sonra dedimki hersey iyi hoşta biz burda ömürmü geçircez dedim hepsinin akli basina geldi.Hemen yemekleri yiyip adayi gezdik bir tane ev gorduk tabi bu ev masallardaki gibi tatli ev degildi.Kapiyi tikladik.İki dakika gecti neredeyse acilmadi bir daha caldik actilar.Kapiyi acan yasli bi amcaydi avcı tipi vardi suratinda.Ne ariyorsunuz lan burda p*zevenkler dedi.Sinirliydi.İceri gecin dedi biz birazcık ürktük.İceri girdigimizde duvarlarda asili olan tufekleri gordum.Tahminim doğruymuş avcıymis eskiden.Eee anlatin bakalim nasi geldiniz buraya.Taha anlatmaya basladi biz vapura gezmeye bindik derken Amca söze atladi vapurunda motoru bozuldu burda kaldiniz dedi.evet dedik.Amca birsey icermisiniz dedi.Yok dedik biz eve gitmek istiyoruz sadece.Amcada durun bir dakika dedi aradan 5-6 dakika geçtikten sonra  kapida bir motorlu tekne vardi binin dedi hepberaber bindik.Yarım saate kadar istanbula gittik.İskelenin orda indirdi abi bizi tam para verecekken o elini cebine sok dedi.Simdi hemen eve ailenizi merak ettirmeyin dedi.Eve gittikten sonra annemler cok korkmus bi vaziyette sarildilar bana nerdeydiniz dedi teker teker anlattik sakin birdaha habersiz vapura binmeyin dedi ve olaylar kapandi.Ertesi gün okula gittigimizde anlattik arkadaslara ama inanmadilar inanmasalar nolurki biz yasadik olaylari bir ani oldu.

Abilerim Ablalarim birazcik sacma olabilir ama destekleriniz daha iyi yapacaktir beni.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 05, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gizemli AdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin