P.o.v Link
"Goeiemorgen" mompel ik als ik wakker word. Als ik geen reactie krijg doe ik mijn ogen open. Ik zie niemand meer. "Terra?" Ik zucht een keer. Ik moet er nog aan wennen dat na 2 weken Terra weer naar huis is. Ik probeer weer te gaan slapen tot de deurbel gaat. Ik sta op en trek even snel kleren aan. Dan loop ik naar beneden om de deur open te doen. "Pakketje" zegt de man. Ik pak het pakketje aan, zet mijn handtekening en doe dan de deur weer dicht. "Wacht, ik had niks besteld" mompel ik. Ik zet de veel te grote doos op tafel en loop naar de keuken waar ik een schaar pak. Ik loop weer terug, open de doos en kijk wat er in zit. Ik haal er eerst heel veel plastic uit waardoor een kleinere doos zichtbaar word. Ik pak hem er uit en maak die ook open. "Bedankt voor die 2 weken hier.. Love you. Xx Terra" lees ik op. Ik glimlach even en leg dan het kaartje weg. Ik pak een fotolijstje uit de doos. Er zit een foto in van ons samen. Het is die foto die we hadden gemaakt voor we naar het trampoline park gingen. Ik zet hem op de kast en ruim dan alles op. Ik word gebeld door Joost. Ik ren meteen naar boven als ik zie dat het Joost is want we zouden een video opnemen. Snel zet ik mijn computer aan. "Hoi" zegt Joost. "Yodieyo" zeg ik en zet de webcam aan. "Net wakker" lacht Joost. "Ja" zeg ik zet snel mijn muts op. "Wat gingen we ook al weer doen" vraag ik een beetje in de war. "Mario kart" zegt Joost met een kort lachje. Ik zet de Nintendo Switch aan en start het spel op. "klaar" vraagt Joost. Ik zet nog even snel mijn telefoon stil en ga dan goed zitten. "Ja" zeg ik. "Jo dames en derps!"
Na de opnames praat ik nog even met Joost en dan hang ik op. Ik kijk op mijn mobiel en zie berichten van Terra.
Terra: Link.
Terra: Help
Terra: ik ben bang..
~Laatst gezien: 12:13~
Ik kijk op de klok. 13:12.
U: Terra?
U: Ter?
U: ik kom er nu aan..
Ik ren naar beneden en doe mijn schoenen aan. Ik pak de autosleutels en ren naar buiten. Ik stap in de auto en begin met rijden. "Terra" schreeuw ik en bel aan. Er doet niemand open. Ik bel nog een keer aan. Nog steeds doet er niemand open. Ik draai me om en begin met rennen, naar de achterdeur. Ik alleen die fiets van Terra nog staan. Maar de auto stond er ook al niet. "terra" schreeuw ik nog een keer, deze keer ben ik wel een beetje in paniek. Ik probeer de achterdeur open te doen. "Shit" mompel ik. "Heb je een sleutel nodig" hoor ik achter me. Ik kijk om en zie de buurman over de schutting kijken. "Ja, als dat kan" probeer ik zo rustig mogelijk te zeggen. De buurman verdwijnt en komt even later weer terug met een sleutel. "Dankjewel" zeg ik en maak de deur open. Ik geef de sleutel terug en ren dan naar binnen. "Terra" schreeuw ik nog een keer. Ik ren de trap op en doe de deur van een random kamer open. Ik ben hier nog nooit echt boven geweest dus ik weet niet wat haar kamer is. Ik hoor een zacht gesnik uit een andere kamer komen. Ik doe een andere deur open en zie Terra op de grond zitten. Ze heeft haar knieën hoog opgetrokken en haar armen om haar benen geslagen. "Terra" zeg ik opgelucht en loop snel naar haar toe. Ik ga naast haar op de grond zitten en sla mijn armen om haar heen. Ze snikt nog zachtjes en ze trilt helemaal. "Het is oke, ik ben er nu" zeg ik zacht. Langzaam stopt ze met het snikken. "Kom we gaan wel even naar beneden" zeg ik. Ze reageert niet en blijft voor zich uit staren. Ik til haar op en neem haar mee naar beneden. Ik zet haar op de bank en leg een deken over haar heen. "L-Link" stottert ze zachtjes. "Ja" vraag ik. "M-mag ik wat t-thee" vraagt ze zacht. "Tuurlijk." Ik loop naar de keuken en zet de waterkoker aan. Ik open wat kastjes en pak dan een theekopje. Ik pak de theedoos en pak er een zakje uit. Ik doe hem in het glas en giet er wat water bij. Ik zoek de suiker en doe er een schepje suiker bij in. Daarna neem ik het mee naar de woonkamer. Ik zet het op het tafeltje en ga naast haar zitten. "Dankje" zegt ze. "Alsljeblieft" zeg ik. Zo zitten we nog een tijdje op de bank.
Jezus wat een cringe deel..
School is killing me already.. Ja na 2 dagen school... ga even mijn nieuwe boek lezen: Its Just My Life. Ja doei!
JE LEEST
Whatsapp || Ft. Squad [voltooid]
FanficHoogste rank: 11 in fanfictie U bent toegevoegd aan het gesprek! U: Hallo? U: ken ik jullie ergens van? U: hoe komen jullie aan mijn nummer!