Multimedya: Kumsal Bulut
Odama gelen zilin sesiyle gözlerimi açmıştım.Yatağımdan hızlıca kalkarak büyük adımlarla kapıya ilerledim.Ayakkabılarını hızlıca çıkarmakta olan Masal'a baktım,ayakkabılarını çıkarttıktan sonra boynuma atladı ve büyük bir heyecanla "Kazandın!" dedi.Ne demek istediğini anlamadığımı mimiklerimle ifade ettim.Tekrar büyük bir coşkuyla "Bursluluk sınavını kazandın" diyince istemdışı bir şekilde Masal'ı kaldırarak hızlı bir şekilde döndürdüm.Masal'ın tamam sakin demesiyle indirdim ve büyük bir kahkaha attık orada.Annem ne olduğunu öğrenmek için yanımıza geldiğinde anneme bursluluk sınavını kazandığımı söyledim "Afferim benim güzel kızıma" diyip anlımdan öptü.Ardından Masal "sahile gidip bunu kutlamalıyız" diyince kabul ettim.Sahilde bir kafeye oturup tatlı ve içecek sipariş ettik,tatlımızı yerken sohbet ediyorduk aynı zamanda biraz okul hakkında konuştuktan sonra Masal beni arabasıyla eve bıraktı.O gece heyecandan uyuyamamıştım çünkü yarın büyük gündü Akyol Kolejine başlayacaktım.Sonunda sabah olmuştu.Yatağımdan yavaşça kalktıktan sonra duş almak için banyoya gittim,banyodan çıktıktan sonra ne giyeceğimi bulmak için dolabımı açtım 1 dakika boyunca dolabıma baktıktan sonra her kızın dediği gibi giyecek hiçbir şeyim yok diye mırıldandım sonra yırtık siyah pantolon ve üstüme siyah sade bir tişört geçirdim hızlıca.Az zamanım kalmıştı,hızlı olmam gerekiyordu ilk günden geç kalmak istemiyordum okula.Dışarıdan korna sesi gelmesi ile Pencereye çıktım kornayı çalan Masal'dı çantamı alıp okula gitmek üzere hemen dışarı çıktım.Yolda beni tanıştıracağı Kuzey hakkında konuştuk biraz.Okula geldiğimizde dediği gibi ilk Kuzey ile tanıştırdı beni.Yalan yok tatlı çocuktu ama biraz şımarıktı sanki.Herkes çok samimi geldi böyle bi samimilik beklemiyordum açıkcası.Sadece bi kız vardı adı Gamze'ymiş ona kötü birşey yapmışım gibi bakıyordu bana Masal'ın anlattığına göre Kuzey'i seviyormuş benide Kuzey ile konuşurken görünce kıskanmış.Çıkışta yine Masal ile eve döndüm.Eve geldiğimde annem çok üzgün gözüküyordu ama bana belli etmemeye çalıştığını her halinden anlayabiliyordum ne olduğunu sorduğumda ise "Yok bir şey kızım sen derslerine odaklan beni düşünme" diyordu.Ne olduğu hakkında en ufak bir fikrim yoktu onu böyle görünce bende çok üzülüyordum.Eninde sonunda öğrenirim düşüncesiyle pek kurcalamadım bu işi yemeğimi yedikten sonra annemi öpüp odama geçtim okuldaki ilk günümün nasıl olduğunu değerlendiriyordum kendi kendime -arada böyle şeyler yaparım- şimdiden okuluma alışmaya başlamıştım galiba.Sabah alarmın o iğrenç sesiyle uyandım aslında uyanmayı hiç istemiyordum çok yorgundum çünkü dün geceye kadar okulda gördüğüm o çocuğu düşünmüştüm.Bakışıyla,gülüşüyle,gözleriyle beni çok etkilemişti.Daha çocuğun adını bile bilmiyordum ama galiba o çocuğa aşık oluyordum.İlk görüşte aşk çok saçma gelirdi bana o ne öyle tanımadan aşık mı olunur diye düşünürdüm şimdi daha iyi anlıyorum.