1 глава - Завърнах се !

132 5 2
                                    

3 месеца по - късно.
~ Неотрална гледна точка. ~

Животът на любимите ни Бела и Джей става все по - хубав. Наближава свадбата на Вивиан ( леля й ) и годеника й. Бела и Криси ще са шаферки. Относно Кристиан тя още е с Люк и много се обичат. Като цяло всичко , което се бе случило и всеки белег бяха изчезнали с времето. С всеки изминал ден връзката им ставаше все по - здрава и силна. Въпреки факта , че имаха много малко време да прекарат заедно. Бела бе постоянно по подьомите , а Джей на участия.

~ Гледна точка на Бела ~

- Арес върни се веднага тук ! - изкрещях по кучето си , докато го гонех по стълбите. - Лошо куче ! Повече няма да те водя на разходка ! - Той спря и пусна списанието ми на пода. - Арес....! - Той направи сладка муцунка , която ми разтопи сърцето. - Ол....ела тук глупчо , как мога да ти се сърдя. - Прегърнах кучето и започнах да го чеша по любимото му място , зад лявото ухо.

- Пак ли си говориш с Арес мила ? - Попита Джей докато влизаше в хола при мен.

- Не си говоря с него, карам му се. - Станах и целунах гаджето си.

- Добре...- Чу се мелодията от звънене на телефон. Джъстин се отдели от мен и извади мобилният си. - Ало ? - Каза той и аз се отдръпнах крачка назад. След кратък разговор пак го прибра в джоба на дънките си и ме целуна.

- Какво има ?

- Беше мениджъра ми. Утре сутрин трябва да участваме в някакво тог - шоу.

- Супер. - И въздъхнах.

- Какво има ?

- Нищо просто постоянно сме по някакви шоута , предавания и радиота.

- Такъв е живота на звездите.

- Знам. - Целунах го отново и се гушнах в него. Обичах да усещам аромата му близо до себе си. Често това ми липсваше. След няколко секунди хубавият момент бе развален.

- Хей влюбените !  - Викна Криси и ние вперихме погледи в нея. - Джей отнемам ти Бела.

С Джъстин се спогледахме и в един глас попитахме - Защо ?

- Ол....толкова сте сладки....и Бела трябваш ми !

- Добре , но за какво ?

- Оххх...ами убих човек и ми трябваш да заровим трупа !

- Ти какво ?!- Извикахме отново в един глас с Джей.

Yes, I say yes. Место, где живут истории. Откройте их для себя