era vara. m-am dus cu prietenii mei la buzau fara nici o idee despre ca ma va astepta. am uracat in tren si ne-am asezat toti in acelasi compartiment. dupa 2 ore de caterinca si laba in colt am ajuns. dupa scurt timp am ajuns in locul natal al ANDREI GOGAN OMGGGG. ma gandeam tot timpul la ea. camera imi este umpluta cu poze si screenshoturi din serialele si vlogurile ei. prietenii imi stiau obsesia in legatura cu andra si imi bateau pula de mine intotdeauna cand mi se rupea filmul gandindu-ma la ea. dar eu ii ignoram prin credinta mea IN ZEITA MEA ANDRA GOGANN. dar, reintorcandu-ne la subiect, eram in gara. am zis sa luam ceva de mancare si dupa ne ducem intr-un skatepark si vedem. ne-am dus la mc si alea alea si dupa ne-am dus in primul skatepark care l-am vazut. acolo am vazut-o. MIROBOLAND SI FAIMOASA ANDRAAAAAA GOOGANNNNNNNN IUUUUUUUUUI!!!!!!!!!!. am vazut ca se cearta cu valentin, un coleg cu care filma un serial. am decis ca nu e corect sa trateze asa o zeita. A MEA ZEITA!!!. si m-am dus si i-am futut una de s-o pisat pe el. dupa aia andra m-am intrebat cine sunt. eu i-am spus ca eroii adevarati nu-si dezvaluie identitatea. ma rog, ziua a decurs ok alea alea si andrutza m-a urmarit pana la motelu in care stateam. toti ne-am pus in pat. dar mie imi vibreaza telu. E MESAJ DE LA ANDRAAA GOGGGGGGANNNN GOSHHHH!!!! <3 imi zice sa ies in fata motelului. zis si facut. orice pt zeita mea. am vrut s-o intreb cum m- a gasit dar inainte de a face asta ea ma prinde si ma saruta senzuallll. eram in soc. dupa m-a invitat la ea acasa. am vrut sa refuz dar era prea buna oferta. asa ca am mers cu ea si de acolo am baut oleak da nu prea mult deoarece imi amintesc totul. era cea mai senzuala noapte din veatza mea. dice, asa a decurs. cand a deschis usa am luat-o pe sus si am trantit-o in pat. ea ma trage de trigou peste ea si ma saruta. eu ii musc gatul sentual ofc si ii pun mana pe tatze my gosh ce faine erau. imi da tricou jos si imi deschide slitzu.
ii dau jos sutienu si pantalonii. ea zice stai sa iau un prezervativ nu vr sa am copil ew. l-o luat si de acolo fatzzaa fatza fata spate alea alea si imi vine sa-mi dau drumu. ea mi-o ia in gura si o pana pana in gat. nu ma mai puteam abtine si m-am dat drumul in gatu ei. dupa de a inghitit, din vocea aceea pitzigaiata si draguuuu o ajuns ca vocea imi batran de 70 de ani fumator de 90 ewwwwwwwww. de atunci m-am zis ca nu-mi mai place de ia si am plecat mai repede de acolo decat mi-am dat drumu in ea. m-am intors la motel fara a spune niciunuia dintre prietenii mei ce s-a intamplat. ne-am trezit urmatoarea dimineata si ne-am pus in tren. pe geam o vad pe andra gogan ew . mi-a fct cu mana si eu i-am aratat muie si a inceput sa planga. duca-se in pizada masii. ma rog m-am intors in calafat si mam rupt toate pozele cu andra din camera si leam dat foc. fin