Stii, se pare ca atunci cand am fost creati am primit cate putin self confidence...cred ca eu am fost creata intr o alta zi. Mai mult ca sigur.
{Pentru cei ce nu stiu ce inseamna 'self confidence': Cand spui cuvantul acesta te referi la increderea pe care o ai tu insuti in tine.}
E destul de greu sa ai incredere in tine , cel putin pentru mine si din cate vad cred ca si pentru cei din jurul meu. Adica chiar daca unii oameni sunt mai puternici sau arata a fi mai puternici, fiecare avem cate un gol in noi cand vine vorba de incredere.
Si sunt o gramada de factori care produc un dezechilibru al increderii in propriile noastre puteri:emotiile, oamenii din jurul nostru, sentimentele si multi , multi altii.
E important sa ai incredere in tine din toate privintele, nu incat sa fi arogant, dar cel putin incat nu stiu, sa poti sa te bazezi pe tine ca si persoana in construirea ta ca si om.
Increderea de sine ne trebuie atat pentru a incerca unele lucruri sau pentru a spune , a fi siguri pe noi , cat si pentru a trece . A trece peste mizeriile din lumea asta ipocrita in care unii oameni sunt atat de plictisiti incat inventeaza povesti pe care le scriu pentru a si putea trai viata ca o aventura. La fel ca in seriale, filme, carti.
Pentru a mi spori increderea de sine mi am pus cateva lucruri in minte, care cred ca ar ajuta orice om:
🐾incearca sa zambesti mai mult, nu uita ca asta e cel mai important , si da stiu ca ai luat o nota muca , sau s a despartit prietenul/a de tine, crush-ul nu te place sau alte nebunii , dar nope, nu fi nefericit. Da tu, cu tine vorbesc.
🐾gaseste ti haine care sa te faca sa te simti mai important, mai cool, chiar ajuta asta .
🐾vorbeste deschis cu toata lumea, nu ma refer sa ti spui secretele , doar gen nu stiu, sa fi prieten cu toti
🐾incearca sa citesti, scri, asculti muzica, pictezi, dansezi, canti cat mai mult , asa te dezvolti si te elibereziHeeeei! Mai astept comentarii.😁 scrie orice subiect despre care ai vrea sa mi spun parerea sau ceva care te nelinisteste. Spune orice. Si dai si un vot. Mersi anticipat! Am o parere de tot.... ca tot vorbeam de self-confidence:))))
CITEȘTI
Stele printre gânduri...
Espiritual"Oare putem construi povesti bazate pe ceea ce simtim? ...Viata este atat de scurta incat nu ar trebui sa stai ore in sir sa te gandesti la ea...Trebuie sa o simti, la fel cum incercam si eu sa o simt.. Ne putem uita la stele ore in sir pentru a de...