15 . Bölüm

10.6K 341 35
                                    

Evet size diğer bölümlere göre daha uzun bir bölüm yazmaya çalıştım canlar. Umarım olmuştur........♥♥♥♥♥♡♡♡♡★★☆☆

O tabak Benim tabağımdı... Elvin in suratı birden düştü ... Bense gülümsedim.

"Benim tabağım olduğuna göre Yiğit hadi odamiza gidelim"

Yiğit bizim yarışmamıza eğleniyormuş gibi sırıttı...

"Tamam madem öyle yarışma yarışmadır"  dedi.

Bende Yiğit i kolundan çekip merdivenlere doğru çektim. Elvin sinirli sinirli bakıyordu ama takan kimm.Dediğim gibi bundan sonra kendi mutluluğum. Önce Yiğit i kendime çekmem lazım.  Yiğitle beraber odaya çıktık.
Yiğit in bazı kıyafetleri de benim odamdaydi ona pijama uzattim.

"Pijamaya gerek yok zaten hem giymeyi sevmem hemde bu gece üzerimizde durmayacak sende giyme"

ohaaaa  tövbe tövbe

"Derken?"

"Çocuk diyorum. Babamda dedi ya hani acele etmeliyiz"

"Bennn... istemiyorum bu gece iyigeceler " deyip yatağa girdim.

oda yatti yanima hemen

"Bak biliyorum o gün yaptığım yanlıştı tamam o kadar sert davranmamalıydım sana . Ama bu iş elinde sonunda olucak istesende istemesende "

"Biliyorum ama"

"Aması falan yok ." dedi ve beni kendine çevirip dudaklarımı öptü.
Ben ne kadar karşılık vermek istemesemde sonunda verdim.

Gece boyu rahat durmadı Yiğit ; )

Bu konakta sanırım ilk defa huzurlu uyanmıştım. Yiğit in kolları arasında .
Uyandım ve sadece kıpırdamadan onu seyrettim. Ne kadar da güzel bir baba olurdu ondan . Çocuğumun babası , benim yakışıklı eşim mutlu bir yuva tabi bunların hepsi hayaldi. Çünkü onun Elvinden çocuğu vardı, sadece benim değil Elvin in de eşi , ve Elvin olduğuna göre mutlu bir yuva istemem sadece hayalde kalır.

Onlar birbirlerini çok seviyorlar. Benimle sadece çocuk için birlikte Yiğit. İstediği olunca bir daha yüzüme bakacağını sanmıyorum. Neyse sonuçta dün gece onu elde etmek için bir adım attım . Belki ilerde beni de sever. Belki bende onu gerçekten çok severim.

Ben Yiğit e öyle bakmış seyrederken birden gözünü açtı.

" Beni mi seyrediyorsun sen bakayım"

"Yo bende  yeni uyandım . Tam kafamı çevirdim sen açtın  gözünü "

"Hıhı kesin öyledir.inanmadim neyse hadi kalkıp hazırlanalım sonuçta senin şirkette ilk günün . "

"İnanmazsan inanma . " deyip yataktan kalktım.  Kendimi duşa attım direk.  Sonra üzerime havlumu alıp çıktım ben çıkınca Yiğit geçti banyoya.

Ayy acaba ne giysem . Offfff. Yiğit in takımlarından birini çıkardım yatağın üzerine ona uygun bir kravat seçtim. Bende çok mini olmayan rahat bir elbise üzerine de paltomu aldım havalar artık biraz soğumuştu..
(multi aşağıda)

 (multi aşağıda)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KUMA (BİTTİ, DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin