Wish doesn't died

7 1 0
                                    

Oare de ce trebuie sa se intample toate ca sa-ti dai seama , de ce trebuie sa plang atata ca sa simti si tu ? De ce trebuie sa nu-ti pese? De ce am cazut eu in capcana ta ? Eu...te iubesc !

Si am plecat fara sa ma uit la el,la baiatul care mi-a facut atatea dar totusi baiatul pe care il iubesc.

-Sarah staiiiiiiii,te rog,stai !

Nu m-am intors.Odata ce-am plecat nu ma mai intorc...si pana la urma de ce sa-i pese acum? Am urat mila intotdeanu,caci sigur despre asta e vorba. Adio Harry ! 

Nu mi-am putut lua gandul de la ce s-a intamplat! E foarte cumplit sa afli ca esti miza unui pariu . Cateodata imi doresc sa fiu urata , ca sa nu mai atrag atatea priviri ...Am intrat acasa..ce sa zic ,era o petrecere..de ziua mea,18 ani,dar tocmai primisem cel mai "greu cadou" al vietii mele. Am trecut pe langa toti fara macar sa ma uit la ei.Pareau doar niste fantome in ochii mei plini de lacrimi.

Dar oare cum am ajuns eu aici intr-un timp asa de scurt ? Viata mea absolut normala inainte sa apara el...urasc ziua blestemata in care am acceptat sa ies cu el.Daca atunci spuneam nu poate ca acum imi petreceam ziua de nastere frumos alaturi de prieteni si familie..nu asa .

Acum ma suna...imi da mesaje..cum sa-l cred cand cel mai bun prieten al lui mi-a zis totul...Insa,din toate prostiile pe care le-am scris in zecile de mesaje...desi cred ca era doar speriat sa nu patesc ceva sa ma aiba pe constiinta..unul singur mi-a ramas tiparit in minte.Nu stiu daca era vrajeala insa parea sincer..mesajul ala era altfel,altceva..

"Cum sa nu imi pese de copilul meu si in acelasi timp de iubita mea frumoasa ? Te-am fixat in capul meu deci nu exista gand care sa-mi treaca prin cap si din care tu sa nu faci parte,voi da mereu totul pentru tine.Acum esti parte din mine si stii bine ca tu esti inceputul meu..cu tine chiar si atunci cand pierd simt ca castig.Chiar daca tu crezi ce a zis el,o sa-ti demonstrez ca nu e asa,si nu neg ..ai fost un pariu,dar m-am indragostit de tine.Mi-ai creat visul vietii mele,nimeni si nimic nu mi-l poate lua.Te iubesc Sarah. Harry !"

Iar acum ce fac ? am asa mare nevoie de ajutor..unde e sora mea geamana cand am nevoie de ea...aaaaa e jos petrece...Suntem asa diferite,as vrea atata de mult sa fiu ca ea...ei nu-i pasa de nimic.Cred ca de asta nu a suferit niciodata si de asta e in stare sa ma ajute mereu.

Cred ca pana maine ma odihnesc.De Harry nici nu vreau sa aud,dar stiu ca el vrea sa auda de mine,ma va cauta.Va trebui sa dau ochii cu el.Dar pot oare sa ma stapanesc sa nu plang in fata lui iar ? Oricum in fata mea e 0 , s-a terminat tot. NU-mi pasa de mesajele lui !

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 05, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Wish doesn't diedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum