KALBİMİN MESAJİ.

27 2 8
                                    

Aslinda bu bir hikaye deyil. Sadece birisine gonderilen kalp mesaji. Şimdi yazicagim mesaji Raginama,  kardeşime yolluyorum.
Ragina'm kardeşim. Seni seviyorum gibi bir çok mesajlar yazdım. Amma bu gün yazdığım mesaj çok farkli olucak. Mesaj da deyil, sadece küçük amma çok küçük bir hikaye.
Sen olmadan onceki hayatimi anlaticam.  Sen olmayana kadar hayatıma girmediyin gune kadar ben mutluluk deyilen bir hissi yalnız ozel gunlerde hiss eder ve ya yakindan tanirdim. Boyle acı çekerdim. Beni mutlu eden en guzel bir şeye bile çok az tepki vererdim.  Böyle göz yaşlarimla takilirdim.  En yakin arkadaşim kimdi diye sorarsan da " göz yaşlarimdi" diye cevabliyorum. Taki o gün gelene kadar. Benim için yine mutsuz günlerin birinde sen geldin.  Guneş gibi parladin.  Boyle biliyomusun nasil?  Sanki bir kabus goruyodum. Geldin bir kere kulagima bir söz fisildadin ve beni kabusdan uyandirdin. Biliyosun ne dedin? " ben geldim" dedin.  O gunden sonra kardeşim, canım, nefesim,  dostum, yakinim, göz yaşlarim, pdn sevinc göz yaşlarim, can parçam, yaşama sebebim, kalbim, bu günüm, yarinim,  geleceyim  ve en sonda ikinci ben oldun.  Gelişinle bana yeni bir dünya açdin.  Yeni bir ev verdin. Evin içini de yalnız sevgiyle doldurdum.
BENİM için o kadar deyerlisin ki. O kadar onemlisin ki. Bu gün senin "DOGUM GUNUN". Kardeşim. Ragina'm. Doğum günün kutlu olsun. Hayat da hiç bir kotu bir şey yaşamayasin. Ne diliyosan hepsi gerçekleşsin. İstediyin mesleye sahib ol be kardeşim. En guzel gunler, dakikalar, mutluluklar senin olsun. Sonuna kadar hakk Ediyosun.  İnşallah yuzun guzel olduğu kadar hayatın da guzel olur kardeşim. Belki biz, belki gelicek yillarda ya da bilmem həyatında ben olmuycam.  Amma senin için hep guzel şeyler diliycem.  Bu duşunduklerim hep daim olucak. Seni hep sevicem.  IYKİ DOGDUN! İYKİ BENİM KARDEŞİM OLDUN! İYKİ BENİ SEÇDİN! İYKİ BİZ VAR OLDUK! İYKİ SENİN KARDEŞİNİM. ve kendimi çok ama çok şansli hiss ediyorum. SANA sahib olduğum için.  KALBİM HEP SANA EMANET! DOGUM GUNUN KUTLU OLSUN KADERİM!  Hani sen kitab yaziyosun ya. Ha bide benim bu guzel kardeşim kitab yaziyo.  Adi "Kalbim sana emanet" . Çok guzel. Her kese okumayi tavsiyye ediyorum.
Şimdi konuya donelim. Ragina hanı sen kitab yaziyosun ya. Şimdi biz senin yazdığın kitabdaki rollarimizi oynuyoruz. Kendimiz çizdiyimiz resme bakiyoruz. Bu gün ben o resme kendi tarafimda renk katdim.  Amma dur bir reng kalmiş onunla da burayi rengleyelim.
   SENİ COKKKKKK AMMA COKKKKKKKKKKKKKKKKKKK SEVİYORUM. İYKİ HAYATİMDASİN VE BENİM KARDEŞİMSİN!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 10, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 SENİ HEP SEVİCEM!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin