İçinde kaybolmuşum aslında, belki köşelere sıkıştırılmışımdır.. Hiç istemediğim, hiç ummadığım bir anda kandırılmışımdır. Belki belki de istem dışı girmişimdir bu beyin boşluğuna, kim bilir...
Ben planı anlatmaya başladım plan şuydu:
Arabanın koltuğunun altında gizli bir bölme vardı oraya kadın girecek ve kendi kendine kapanan bu sistem 4 saat dışında açılmazdı.. Dışarıdan evren veya ben parmak izimiz yardımıyla çıkabilirdi saat dolmasına gerek olmazdı kadına her şeyi anlatmıştık aleyhimize kullanabilirdi 4saatin sonunda 1. uyarı verilir kapak açılmazsa 1 saniye sonra bu sefer siren sesi gibi çalar.. Evren konuşmamı elimden alarak anlatmaya başladı. Yada diğer 4 saati bekleyeceksin diyen evren sessizlik ve mutsuzluk moduna girmeye başladı endişe içindeydi. Kadına telefonu vermiştik ama biz yakalanırsak açma, içeride arabanın her yerini izleyen küçük kameralar var kadını yerleştirdikten diğer bir aşamada bize kalmaktaydı ve kırmızı tuşa bastım kapattım evren son kez konuşacaktı bunu hissetmiştim neden "kadına içeride yeşil tuşu açtığını söylemedin" dedi bende "kafası karışır adamlar bizi yakaladı diyelim vicdanı devreye girer çıkar dışarıya diye yani başka bir şey anlama sakın" desem de kardeşini koruyor diye fısıldayarak gülüyordu kısıktı sesi ama sinir bozucuydu "evren odaklan" dedim hemen moduna giriverdi. Kamerayla internetten bulduğum kaçan kadın videosunu yönlendirdim hemen videoyu başa sarıp kapıyı açtım mini projeksiyon yardımıyla yani yansıttım evren telaşlıydı "fark ederler" dedi ben dinlemedim en son renk tonuna ayarlayıp kapıyı kapatır gibi kapattım herşey istediğim gibiydi kadın kapatıyormuş gibiydi dışarıdan gören birisi için sonra onlara baktırdım işte fotoskop farkı video da bile işe yarıyor.. Yalnız şoför koltuğundan çıktı evren hemen arabanın camlarını içeride kimse görmesin diye vücut ısısına duyarlı sen sörler sayesinde görünmeyen insanların ısılarını yok etmeyeyarayan bir cihazdı bir diğer özelliği bu aracında vücut ısısına duyarlı cihazlarında yanılmasına neden oluyordu, tuşa bastı bunlar saniyeler içinde olmuştu diğer türlü yakalanırdık ben de kızı ormana koşturdum tabi bunlar mini projeksiyonla gerçekleşmişti fazla uzağa gidemediği için yanılmalarına yetmişti bile adamlar koşmaya başladı evren arka pencereyi de görünmez yaptı işte kritik alandayız.. Kapılar kitli ve dışarıdan açamazlardı sinirlendiler İngilizce bağırmaya başladılar kadın ormana kaçtı diye bağıran vardı biri de "bir şey getirin kapıyı açalım" dediler ama arabanın içinde kimse yok dedilerse de patronları bağırıp küfür ediyordu bizde kadın hakkında konuşuyoruz arada şimdi kaçalım falan diyoruz adamlardan biri kadın yok diye anons ederek gelirken "evren gazı kökle ve toz ol" der demez bizim oğlan arabayı çalıştırır çalıştırmaz mafya kılıklı salaklar silahlarını çıkardılar sıkıntı şu sessiz arama motorları sayesinde yanlarından uzaklaşırlarken fark etmişlerdi, ben evrene kızıyorum bağırıyorum tabi "gazı kökle dediysek öldür demedik ya" gibi sözler söylüyordum evren söze girdi" biz bu durumlar için frenleri falan hep kusursuz yaparız işte biraz fazla kusursuz olmuş ayrı konu" dedi tabi sakinleşmek için torpido gözünden su aldım saymaya başladım ama o saymak bana iyi gelmiyordu. Bir anda ortalık polis kaynadı "Jüpiter galiba radara yakalandık birde baktılar direksiyonun başında insan yok" biz kaçıyoruz onlar kovalıyor resmen polisiye romanından fırlama gibiyiz ya.. Ne polisiye romanı derken yok artık adamlar arkamızdan silahla ateş ediyorlar sanki melodi belli bir ritim tutturmuşlar sürekli aralıksız ateş ediyorlar.. Hemen ilk sapaktan girdik arayı açtık açtık ama fren yok artık hız limiti yok uçuyoruz ya uçuyoruz!! FRENLER TUTMUYORRRRR FRENNNN diye bağırdı Evren her şeyi bıraktım arka koltukta koltuğa sıkı sıkıya sarıldım "EMNİYET KEMERİ EVRENNNN" diye bağırdım.. "JÜPİTER SAKİN OL TAKTIK YAAA SAKİN OLL ÖLMEK YOK YARALANABİLİRİZ ONUN GARANTİSİ YOK YANİİ" biz kendimizi kaptırmış bağırarak konuşuyoruz evren fren diye bağırıyor en sonunda direksiyon kitlendi evet doğru duydunuz kitlendi ben hemen kalktım el frenini çektim ama geç kaldık galiba ağaca TOSssssss.... AH.. ANNE......... EVRENNN... JÜBİTERRR... KİMSE YOKMUU.. AYAĞIMMMM ACIYORRRR.... KOLUMMM.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM
YORUMLARINIZ VE VOTELERİNİZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ İYİ OKUMALAR DİLERİM
NAZAN AYAZOĞLU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUTUBETLİ ŞEKER
PertualanganBu genç yıllar önce babasının dizinin dibinden ayrılmayan ve sözünü dinleyen tek evlat olduğu için babası onu çok seviyor.. Ama babasının hesaplamadığı tek şey okuduktan sonra çalışmak istediğinde yurtdışından gelen o mükemmel teklif "ne kazanıyor...