~ 7 ~

150 21 36
                                    

"Evet bu test kime ait hemen söylesin ?!" Dedi Sowon, tekrar konuşarak "Peki ben öğrenmesini bilirim." Dedi
Jin le birlikte evden çıktı hepimiz koltuğa oturduk. Taeyong ayağa kalkıp "Cidden kime ait o test?" Dedi

Hoseok ayağa kalkıp "Bence bize ait." Dedi bunu demesiyle herkes bize baktı ben de ayağa kalkıp "Yok öyle bir şey." Dedim Hoseok a dönüp "Hoseok biz daha o işi bile yapmadık." Dedim Hoseok bana bakıp "Öpüştük ya~" Dedi.

Ellerimi sabır dilercesine havaya kaldırdım "Hoseok öpüşülünce çocuk olmuyor." Dedim oturdum Hoseok un kolundan tutup koltuğa oturttum.

2 dakika sessizce oturduk sessizliği bozan tabikide Hoseok oldu. Kolumu dürtüp "Ştt Sinb çocuk nasıl oluyor?" Dedi bunu demesiyle yanaklarımın kızarması bir oldu Hoseok a bakıp sessizce "Ya~" Dedim tekrar konuşup "Git Jimin le Jungkook a sor onlar çok iyi bilir git." Dedim Jimin in yanına oturdu konuştular.

5 dakikanın ardından Hoseok yanıma geldi gözleri bidan kapağı gibi açılmıştı ve yanakları kırmızıydı "Bu gördüklerimi unutamicam." Dedi "Yaa anladın mı nasıl yapılıyormuş?" Dedim Hoseok şaşkın gözleriyle bana baktı "Evet." Dedi o sırada kapı açıldı.

Sowon la Jin geldi Jin in elinde eczane soşetleri vardı. Sowon karşımıza geçip "Evet kızlar ayağa kalksın." Dedi biz ayağa kalktık Yerin "Benlar ne Sowon?" Dedi "Gebelik testi herkese 1 tane var bunları yapıyorsunuz ardından siz yapana kadar Jin in hazırlicağı isminiz yazılı kutuya koyucaksınız." Dedi.

Hepimiz sırayla tuvalete girip çıktık. 3 dakika sonra. "Hadi artık bakalım kim ne kim ne değil?" Dedi okumaya başladı "Evet önce şüpheli çiftten başlayalım. Eunmin." Dedi Eun Ha nın testini aldı teste baktı ardından Eun Ha ya baktı "Pozitif. Kız siz daha evli değilsiniz döverim lan sizi!!" Dedi.

Eun Ha yı kovalamaya başladı Eun Ha da kaçmaya başladı. Jimin "Ya !! Jin sahip çık sevgiline !! Ya !! Sowon hamile benim sevgilim. Sen koştutuyorsun onu !! Ayıp ayıp !!" Dedi Sowon.

"Ben de hamileyim fakat koşmaktan çekinmiyorum !!" Dedi ne yani Sowon hamilemiydi? Taeyong bize 'Uzaylı görmüş' gibi bakıyordu. "Yok artık başka hamile olan?" Dedi Umji elini kaldırdı "Yuh Umji sen de mi hamilesin?" Dedim başını 'Evet.' Anlamında salladı Hoseok ise "OHA SİZ O İŞİ YAPTINIZ MI?!" Dedi.

Suga "Evet. Niye yapamaz mıyız?" Dedi Hoseok "Sinb biz gitsek iyi olucak." Dedi aslında Hoseok la aynı fikirdeyim yani bu ne çocuğu olan olana "Sana katılıyorum ama önce bir dakika Yukook çifti siz hamilemisiniz?" Diye sordum Jungkook "Valla ben değilim de Yuju yu bilemicem." Dedi

Yuju "Hayır biz temiziz." Dedi. "Tamam o zaman Jhope gidebiliriz." Dedim Jhope la evden çıktık. Sahile indik...

Bonus




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 28, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Biz Mi ? (Yakında)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin