3. Deo→Pogrešan plan

7 0 0
                                    

,,Danas je Darsy rođendan." Rekao sam polu-glasno dok smo se ja i Dwayn šunjali hodnicima Lacrimdale-a. Kada traju časovi hodnici su prazni i čak ni stražari nisu u njima, uvek smo bežali sa časova da bi ugrabili tu priliku da se slobodno prošetamo po domu, ali ovoga puta to nije bila obična šetnja. Jurili smo reči koje su pisale na papiriću koji je donela Trisha. 

-Zaposlio sam se ovde Dwayn, na raspolaganju sam ako si za malo akcije.-

                                                                                                                              -J.T. 

Nisam razumeo o čemu se radi ni ko je J.T. , ali je Dwayn bio neizmerno srećan zbog tih reči koje su bile ispisane nečitkim rukopisom. 

Otšli smo do samog ulaza u prostoriju gde se odmaraju čuvari. Sa čuđenjem sam gledao u Dwayna dok je tri puta pokucao na vrata. 

On je lud, dobićemo duplu kaznu ako nas čuvari pronađu u hodniku. Pokušao sam da pobegnem dok mi je samo jedna misao lebdela oko glave. 

Ne želim da me ponovo zatvore u podrum.

,,Hej Di-Di." Rekao je stražar koji je otvorio vrata Dwaynu. 

,,Hej Džej-Ti." Uzvratio je Dwayn pozdravom i zagrlio stražara. Nisam verovao svojim očima, šta ja to vidim.

,,Slušaj, idemo u biblioteku i onako je stalno prazna tu ćemo da pričamo." Predložio je Dwayn i pokazao mi rukom da pratim njega i čudnog stražara. Protiv svoje volje sam poslušao njegovu naredbu i uputili smo se u biblioteku koja se nalazila u potkrovlju i koju niko nije posećivao. 

Seli smo na jedan kauč koji je bio sakriven iza par polica punih knjiga. Ja sam sedeo sa strane i slušao njihov razgovor. 

,,Otkud ti da radiš kao stražar ovde?" 

,,Dwayn znaš da moj ćale voli kada nosim neku uniformu, uvek je voleo da budem pajkan (policajac), ali ja to nikada nisam želeo. Predložio mi je da radim u Lacrimdaleu i ja sam se odmah setio tebe i prihvatio ponudu. Moj otac je dao gomilu novca za ovaj popravni dom i tako mi kupio mesto glavnog stražara i zamenika načelnice." Stražar je sa osmehom pričao Dwaynu svoju priču i zvao ga je Di-Di. To je previše čudno. 

Njih dvojica su bili jako srećni što vide jedan drugoga, a ja sam se kroz ceo njihov razgovor osećao kao nevidljiv. Pažljivo sam slušao šta pričaju i saznao sam da imaju plan kako ćemo da pobegnemo iz Lacrimdalea, ali to bekstvo će trajati samo jednu noć, znači par sati ćemo biti izvan zidova Lacrimdalea. Ako uspemo da odemo i da se vratimo tako da to niko ne sazna moćićemo jednom nedeljno da bežimo kada je Džej-Ti na straži. U početku nisam shvatao svrhu toga da bežimo na jedno veče i vraćamo se u naše sobe, ali kroz njihov razgovor sam shvatio da za sada to mora da bude tako. Lacrimdale je povezan sa državnom policijom i  čim svane jutro i vide da nas nema cela država će krenuti u podragu za nama, nećemo daleko stići. Jednostavno ćemo morati da sačekamo da napunimo 23 godine i ako naše vladanje u Lacrimdaleu bude dobro bićemo na slobodi, a ako ne bićemo u pravom zatvoru. 

,,Dwayn ako nas uhvate da bežimo nikada više nećemo videti slobodu."

,,A zbog čega bi ti da osetiš tu slobodu? Nemaš nikoga ko te čeka kada izađeš, nemaš ni kuću, a ni posao. Niko neće na posao primiti dete iz popravnog doma koje je završilo školu baš u tom domu. Da bi preživeo na ulici bićeš primoran da kradeš, a kada te jednom uhvate u krađi završićeš u zatvoru jer si prestar za popravni dom. Sudbina nam je ista. Kada već imamo priliku da živimo bar i na jednu noć zašto to ne bismo i uradili?" Dwayn je pričao polako i pravio pauze između rečenica. Uvek je bio tako smiren i u pravu. Morao sam da se složim sa tim što je rekao. Ja stvarno nemam nikoga izvan Lacrimdalea, jedina porodica su mi prijatelji koje sam stekao ovde. 

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Jul 06, 2017 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

NatriXTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon