Tüylü Köpek

6 1 0
                                    


       O gerçekten bu işi öğrendi artık sadece 15 saniyede silahı birleştirebildi . Evet gerçekten de öyle . 

  - Kalem kılıçtan keskindir . Daktilo ise silahtan . Daktilonun satırbaşında çıkardığı her ses silahın patlamasa sesinden daha çok çıkar . Bunun için kızları kendine aşık edicek yazar değil . Her okuyanın ağzını açık bırakıcak kadar etkileyici ve ses getiren yazmalısın . Anladın mı ? 

  Anladım .


                                                       .                              .                            .

     Sonunda evime gelmiştim . Restaurant da ki şefin verdiği dilek kekini merak etmiştim . Ortadan ikiye ayırdıktan sonra , dilek kağıdın da . Bazen melekler beklemediğiniz ve tanımadığınız kişi olarak gelir . Bunu okuduktan sonra pencereden birinin izlediği hissine kapıldım .          


 Şaka gibi şuanda Hakan'ın evinin önündeyim . Hiç bu kadar heyecanlandığımı hatırlamıyorum. Tam zile basıcakken kameralı sistem olduğunu anladım . Zile bastığım an görüntüm iletilecekti. Hemen kendime çeki düzen verip kameranın karşısna geçtim . Tam basacaktım ki bir saniye ne söylemeliyim ? Hakan Bey sizin sizin için kargo getirdim . Ah hayır bu olmaz . Hakan Bey kargonuzu getirdim . Bu da olmaz ne söyliyeceğimi karar verememişken bir anda , kamera sistemin de Hakan'ın yüzü belirdi . Heyecandan bağırarak size kargonuzu getirdim . Utançtan kafamı eğdim . O kadar da uğraşmıştım . 

   - Kargo mu ? Tamam sağol kapının önüne bırak ben sonra alırım .

   Kapının önümü olmaz , kargoyu veren kişi kesinlikle ona verdiğinden emin olmalısın dedi.

 - Hayır oraya bırak yorgunum uğraşamıcam .

  Bir an da görüntü kesildi . Buraya kadar gelmişken onu göremiyecektim . Üzüntüden diz üstüne çöktüm . Tam o sırada bi köpek belirdi karşıma . Merhaba tatlı şey . Ah sen bu evin köpeği olmalısın , tüyleri oldukça uzun ve bakımlı görünüyordu ve oldukça tatlıydı . Bir anda koşmaya başladı üzerime doğru . Sarılacağını düşünmüştüm ama bir hamlede kapıyı açtı ve merdivenlere doğru yönelirken sanki gel diyormuşcasına bi bakış attı . Kargo paketini alıp , kısa merdivenleri çıktıktan sonra zile bastım . 

  - Sen gitmedin mi , sana gelme dememiş miydim ? 

   Kargonuzu açtığınızdan emin olmalıyım . 

 - Ah şimdi anlıyorum sende hırsızlardan olmalısın . Bir yıl üzerinde uğraştığım romanı çalmak için gece saatlerinde girmişti ve zor zaptetmiştik . Sende onlardan olmalısın .

  Tam o sırada uzun tüylü köpek bir anda aralıklı olan kapıdan içeriye daldı . O sırada Hakan'ın yüz ifadesi şaşkın bi hale bürünüp 

- Az önce evime birisi mi girdi ? Kesinlikle eminim biri girdi . Kimdi o ? 

  Kim mi tabi ki de köpeğiniz  . 

 - Köpek lafını duyar duymaz geriye doğru zıpladı . Kekelereyerek köpek mi benim köpeğe karşı alerjim var . Asla besliyemem . Gir içeri gir onu çıkar , çabuk çabuk çıkar onu .

  Ben hemen içeriye daldım . Evin girişi o kadar şaşalı dı ki ağzım açık koşuyordum  . Köpeğin soldan ikinci odaya girdiğini gördüm Hemen oraya doğru yöneldim . Arkamdan Hakan koşarak geldi , aniden durduğum için onu kolundan tutarak çektim . Köpek öylece durmuş bize bakıyordu. Köpeğin önünde kemiğe benzer birşey vardı . Bir saniye o büyük ihtimalle USB olmalıydı . Hakan'a sakince ş - şu köpeğin önünde ki olan USB değil demi ? 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 10, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Amsterdam DaktilosuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin