Bir Kız İsteme Merasimi

22 3 2
                                    

Öncelikle çok sevdiğim bi kıssa'dır çok severim. İlk bölüme bununla başlamak istedim (:

"Bir kız isteme olayında kızın babası erkek tarafına şöyle der"
-Efendi benim kızımı isteyen çok sizin neyiniz var neyiniz yok ?
"Damat direk girer söze (:"
-Rahim ve rahman olan allah aç bırakmaz kendisini zikredeni. O Âlim'dir. Günaha düştüğümüzde ve pişman olduğumuzda Gaffarlığını gösterir. Gece çalıştığım yere El Hafız der öyle girerim.
Neyiniz var diyeceksiniz, hiçbirşeyim yok çünkü O dur Malik-ül Mülk.
Ya paran biterde karanlıkta kalırsanız diyeceksiniz, En Nur deriz aydınlanır beytimiz.
Kızımı asla bırakmayacaksın derseniz, söz veremem çünkü kullar değil, Halıktir baki olan.
Varsın kimse sevmesin bizi Vedud kafidir.
Kızım senden birşey gizlerse ne yaparsın demenize gerek yok, yüreği el veriyorsa istediğini yapsın, Rabbim Başirdir es Sehid'dir herşeyi bilir.
Yani kısacası bir Rabbim var birde Rabbimin en sevgilisi (s.a.v)
Benimde kızınızdan isteklerim var; Nur suresi 31. Ayeti yaşayacak! Edepli olacak, El Haya-ül Minel İmandır çünkü.
Beni sevecek ölene kadar ellerimi bırakmayacak, benim uykum ağırdır, Sabah namazına kalktığında beni gerekirse vura vura uyandıracak.
"Baba girer söze"
-İyisin, hoşsun, peki başınızı sokacak bi eviniz var mı?
-Yok desem kızınızı vermeyecek misiniz ?
-Hayır Evlat, ben ev yaptıracağım yeter ki sen kızımı al...

Aklımda bu kadar kaldı geldikçe eklemeler yaparım. Birde yorumlarınızı rica edicem devamı için (:

Kıssalar (:Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin