Nici nu știu cum să încep…
Ești o persoană minunată și mă bucur mult că suntem prietene. Ai niște cărți super reușite. Ești amuzantă, uneori perversă și mereu când mă simt rău mă faci să mă simt mai bine. Ești mereu acolo când am nevoie de tine, și chiar dacă te simți și tu rău, încerci să mă faci pe mine veselă. Te apreciez nesupus de mult și ești o persoană diferită, persoană specială cu care sunt fericită să vorbesc. Fără tine Wattpad-ul nu ar fi fost așa. Mi-ai lipsi foarte mult dacă ai pleca. – nici nu o să te las să faci asta – Îmi amintesc de momentul când ai vrut să-mi faci presupusa nuntă care ar fi azi – deodată cu ziua ta – sau de momentul în care a plecat știi tu cine și mă bucur că am trecut împreună prin toate prostiile astea, și prin multe altele. Nu o să te uit, Larisa, și dacă ai nevoie vreodată de ceva sunt aici pentru tine. Și apropo, abia aștept să ne ducem să ne vopsim în roz și verde. Literalmente, suntem nebune cu acte-n regulă…
Ai o voce simpactică, deși tu nu crezi asta, dar mi-e îmi place să te aud la telefon și să povestim câteva ore și să râdem.
Fratele tău e norocos să aibe o soră ca tine.
Sper ca ziua de azi să fie o zi specială pe care s-o petreci alături de persoanele dragii ție, să ți se împlinească toate visele. – nu mă priecep eu prea bine la urări dar… da –
11 mai e însorit anul ăsta la fel ca tine, să nu ți se schimbe zâmbetul în plâns și nici fericirea în tristețe.
Îți urez un „La mulți ani!” și îmi pare rău că nu sunt acolo să te pot îmbrățișa sau să-ți dau un cadou mai bun.Cu drag,
Sandra.--star aka steluță aka ețe doar a mea aka te iau la pumni daca o rănești
//îmi pare rău că a trebuit să o republic, voiam să îți dedic toată cartea ție//