първа глава

378 36 34
                                    

Събидих се от алармата.Ставах рано за да ходя да помагам в дома в който живеех до преди 3 година...Помагарх на децата,защото знаех какво им е.Измих се и се облякох.Тръгнах към дома скоро бях там.Видях как Куки и Те тичат към мен.Грижех се за тях най-много защото другите деца в дома ги тормозеха и историте им бяха потресаващи.Чънкоок бе продаден от родителите си но,послествие пападнал в дом.Хората който го откупили го малтретирали.
Бащата на Техьонг се опитал да го убие и след това го оставил в дом.
"Джин хьонг много ни липстваше"те се гушнаха в мен,а аз ги погалих и отвърнах "и вие на мен бебчета".Влязохме в стаята и там видях Джимин и Юнги.Обичах много и тях те също бяха тормозени в дома...технитея живот също не бе лек.
Джимин беше изнасилен от баща си и след това настанеш в дома.Юнги или както предпопитаже да го наричат Шуга беше принуден от мойка си са краде и да продава дрога,пилицията го настанила в дома.
Те беше на 8,Куки на 7.Чим на 15,а Шуга на 16.Аз бях като голям брат за тях вече бях на 21.
"Хей Шуга,Чим Чим как е?"
"Джин хьонг!"Джимин се затича към мен и ме прегърна притиснах го силно и се усмихнах.Шуга ме погледна и каза
"Ох пак ли ти!"
ох този лиглю орави се на твър,но не е!
"Знам че се радваш да ме видиш!"
той завъртя очи и отвърна
"Хубаво можеби малко"
С мимчетата започнахане са се забавляваме.Скоро стана време за работа.Сбогуват се с децата,но в очите на Куки се появиха сълзи.Избърсах ги и го прегърнах после прошепнах"Не плачи утре пак ще дойда!"Той се усмихна и аз тръгнах.Скора бях вече так влезна и видях Хосок,той беше единствения ми и го обичах много.
"Хей Джин"
"Хосок хьонг,липстваше ми!"
"И ти малчо,но да се захвашаме с работата."
Запчнахме да подреждаме крлуба и скоро отвоеихме врати…
Скип тайм
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Минаваше два и вече бях много изморен.Ужасния ми шеф дойде при мен и каза
"Джин веднага в къбинета ми!"
"Да гостодин Ким идвам!"
Името му беше Ким Намдун беше на 23 богат,надут и груб,но трябваше да правя какво токаше.Докъто си мислех вече бяхме в кабинета.Той ме понани да седна,а аз се още мислех колко е страно да живее над бара.
"Джин,да пием по едно!?"
"Добре господин Ким."просто нямаше как са му откажа все пак ми е шеф.Едното се превърна в цяла бутюка.Бях много пян трябваше са се махна.
"Шефе отивам да помагам долу!"станах клатеики се,но Намджун ме хвана и ме бутна в стената."Господин Ким какво правите?"Той зарби грубо усни в мойте и нахално вкара езика,след това се премести на врата ми и започнада оставя смучки..не знам защо,но оплетох пъсти в коса му,секунда по късно той…
------------------------------------------------------
Новата ми история дано ви хареса.Съжелявам за грешките💖

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 11, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I'm in love with a monsterWhere stories live. Discover now