Aşkı Hissetmek-Bölüm 1

1.4K 76 22
                                    

Okulun ilk günü.Her zamanki gibi babam bana bir şeyler anlatırken ben arka koltukta uyuklamaktayım. Radyodan gelen müzik sesi babama göre insanı neşelendirse de benim uykumu arttırmaktan başka hiçbir işe yaramıyor. Ah,harika (!) işte okul. Tek heyecanlandığım konu Lydia'yı görecek olmam. Yaklaşık 2 haftadır görüşmediğim en yakın arkadaşım. Evet,işte orada!

"Lydia ! "

"Emma ! Seni ne kadar özledim bilemezsin,dersin başlamasına az kaldı.Yanıma gel."

"Ben de öyle.Haydi acele edelim."

Sınıfa gittik,en arka cam kenarına oturduk.Yeni gelen çocuk gözümden kaçmamıştı.

"Sınıfa yeni gelen çocukla hiç konuştun mu Lydia ?"

"Evet,adı Jordan.Yeni eziklerken biri."

"Ah,şey...haklısın,ezik."

"Haydi ama Emma,bana o çocuk hakkında güzel şeyler düşündüğünü söyleme."

Jordan söylediklerimizi duymuş olacak ki,boğazını temizledi.Dönüp ona baktım,kıvırcık kahverengi saçları alnına düşüyordu.İçindeki endişe ve korkunun yansıması vardı deniz mavisi gözlerinde.Çekingen tavrı da gözümden kaçmamıştı. Ders zilinin çalması düşüncelerimi dağıtmamı sağladı.

...

Günün sonuna geldik.Canım eve yürüyerek gitmek istediğinden babamı arayıp beni almamasını söyledim.Eve doğru yürüyordum ki benimle aynı yöne doğru yürüyen Jordan'ı farkettim...

Aşkı Hissetmek(ASKIYA ALINDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin