ΓΑΜΗΣΑ ΣΗΜΕΡΑ! 19 ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ!
Στο θέμα μας τώρα...
<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>
>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<Έκλεισα το καπάκι του laptop με δύναμη.
Τις τελευταίες τέσσερις μέρες, βαριέμαι να κάνω τα πάντα. Έχω παρατήσει τις εργασίες για το μεταπτυχιακό μου και αδιαφορώ για το μάθημα στο σχολείο. Δεν αργούν να ξεκινήσουν πάλι τα μαθήματα και δεν έχω κάτσει να ετοιμάσω τίποτα για τα επόμενα κεφάλαια.
Έχω σταματήσει να βγαίνω με τα παιδιά, ή τουλάχιστον να πηγαίνω στα σπίτια που κανόνισαν να μαζευτούμε. Προχθές ήρθαν εδώ και έκατσα μαζί τους μόνο πέντε λεπτά. Μετά πήγα στο δωμάτιο μου, χώθηκα κάτω από τα σκεπάσματα και ήμουν σε μία κατάσταση περιμένω-να-πεθάνω.
Ο Chris προσπάθησε να μου μιλήσει, αλλά ο Αντρέας βγήκε εκτός ορίων και τον χτύπησε. Από χθες που έγινε αυτό, δε με πιέζει τόσο. Δε θέλει να ρισκάρει και τον κολλητό του και το καταλαβαίνω αυτό. Έχουν μεγαλώσει μαζί.
Το θέμα, όμως, το έχω εγώ. Έχω, κυριολεκτικά, παρετηθεί από αυτό που ονομάζουμε 'καθημερινότητα'. Έχω πάψει να ενδιαφέρομαι και για τον ίδιο μου τον εαυτό. Με το ζόρι μπαίνω για ένα μπάνιο, με το ζόρι αλλάζω ρούχα, με το ζόρι σηκώνομαι να φάω και να πλύνω τα δόντια μου.
Το φαγητό δεν είναι θέμα συζήτησης. Η Amanda και ο James κάνουν σαν τρελοί. Δυστυχώς, δεν τα βρήκαν μεταξύ τους και με έβαλαν και οι δύο να πω πως ήθελα να τους πειράξω. Ο μόνος λόγος που δέχτηκα, ήταν για να μην απομακρυνθούν. Η κατάσταση μεταξύ τους είναι τόσο άβολη που, νομίζω, έχουν σταματήσει να κάνουν σεξ. Κάθε φορά που μπαίνει ο ένας στο δωμάτιο και είναι ο άλλος, πετάει ένα συγγνώμη και χάνεται από τη Γη για κάνα τρίωρο.
Η σκέψη να κάνω μήνυση εναντίον του άλλου Chris με κουράζει. Δεν έχω αντοχές να ζήσω κι άλλη ψυχική πρόσκρουση με κάποιον, ειδικά με ένα άτομο που θα μπορούσε να με σκοτώσει, χωρίς κανένα δισταγμό. Και γι' αυτό έφταιγε ο εγωισμός μου.
Ο εγωισμός φταίει για πολλά λάθη και μας τυφλώνει.
Αυτό το κατάλαβα πριν λίγες ώρες. Όταν συνειδητοποίησα το λόγο που είμαι έτσι. Μου λείπει ο Chris. Και η κολλητή μου. Η οποία, τώρα που τα λέμε, δεν έχει κάνει καμία προσπάθεια να με βρει, εκτός από τη μέρα που μιλούσα με το Νίκο στο Skype και ξαφνικά εμφανίστηκε εκείνη. Της το έκλεισα στα μούτρα με τόση κακία, όση και αυτή που είχα όταν την μπλόκαρα σε κάθε μέσο επικοινωνίας του διαδικτύου.
YOU ARE READING
Only With Him
Romance-ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ- Sequel to: •Me? With whom from all of them?• -Πρέπει να διαβάσετε πρώτα την προηγούμενη ιστορία για να κατατοπιστείτε σε αυτή.- Όλα κυλάνε ομαλά μετά από σχεδόν ένα χρόνο. Μόνο που στο πέρασμα του έχουν έρθει τα πάνω κάτω. Το Big Ba...