26~hva gjør dere her?

570 31 2
                                    

det er nå fredag, uka gikk som normalt, jeg forsov meg, holdte på og sovne i timen, bare en helt normal uke. Adrian, Chloe og Emma dro i går.

jeg sitter og ser en eller annen film på tv, mens jeg sitter og ser på den filmen hører jeg noen som går inn, skrittene kommer nærmere. jeg kryper så langt inn i soffaen så mulig. jeg tar frem telefonen og skal akkurat til og ringe Marie så ser jeg Brandon og Zack komme inn i stuen hvor jeg sitter.

"suprise" sier Brandon og ser på meg så Zack. jeg ser rart på dem før jeg setter meg vanlig i soffaen igjen.

"redd eller?" spør Zack.

"Er det så rart når en morde....." starter jeg, men begynner og tenke.

"hvorfor er dere her?" spør jeg for og bytte tema.

"vi fikk lyst til og komme" svarer Brandon, de setter seg ned i soffaen, eller rettere sakt, de hopper nesten ned i soffaen.

"Adrian er ikke her" svarer jeg

"vi vet" svarer dem

Brady har sendt meg en snap,jeg åpner den; "Hey" skriver han, jeg tar svart bilde og skriver hei til han å.

mens jeg venter på at Brady skal svare sjekker jeg instagram, mange av de Marie mente at var bitcher har lakt ut mange bilder, jeg stusser over en av de, Jasmin McFlair. hun har lagt ut 10 bilder på rad av seg selv.

"hvem er Jasmin McFlair?" spør jeg og ser opp på Brandon og Zack. de ser på hverandre før de ser på meg.

"forklar du, Bradon" sier Zack og ser på Brandon

"hun er en av bitchene" svarer Bradon, jeg ser dumt på han.

"jeg vet såpass, gi meg detaljer" svarer jeg

"det er ikke mye og forklare, hun er en følelsesløs bitch, som bare bryr seg om seg selv" svarer Brandon.

"hvordan det?" spør han

"jeg bare lurte" svarer jeg, telefonen min plinger, jeg trykker på hjem knappen og ser at jeg har fått snap fra Brady.

"skjer" skriver han, jeg trykker på kameraet på snap og tar bilde av Brandon og Zack, når jeg tar bilde ser jeg ikke at blitsen er på.

de reagerer kjapt. "vi vet du syns vi er kjekke men og prøve og ta snik bilder er vell litt mye?" spør Brandon.
Zack og Brandon begynner og le.

"det er ikke derfor jeg tok bilde av dere" svarer jeg og skriver at jeg er med Brandon og Zack, jeg sender det til Brady og skrur av telefonen.

"det er ikke pent og lyve" svarer Brandon

"så bra jeg ikke lyver da" svarer jeg, jeg lyver sånn halvveis.

telefonen min plinger igjen, denne gangen plinger den 2 ganger.

"noen er populær" sier Zack

"ja, veldig" svarer jeg sarkastisk.

"hvorfor kom dere egentlig, jeg kommer ikke til og gjøre noe interessant" svarer jeg

"vi har ikke noe bedre og bruke fredagskvelden på" svarer Brandon

jeg åpner snapene, brady skriver; "når begynte du og henge med de?" "hook?", jeg ler litt for meg selv.

"ja" Neida, kødda" skriver jeg tilbake og sender.

plutselig begynner en telefon og ringe, jeg ser på brandon og Zack, for og se hvem av dem sin telefon som ringer, Zack tar opp telefonen sin og trykker på svar knappen

"seriøst?" spør han etter en stund

"ja, jeg kommer med en gang" sier han og legger på

"hvor skal du?" spør Brandon

"jeg må ordne noe" svarer Zack og går ut mot gangen. jeg ser etter Zack, han forter seg med og ta på sko og går ut døren.

jeg reiser meg og går ut på kjøkkenet, jeg åpner kjøleskapet for og se om det er noe mat, som vanlig er det ingenting. jeg vurderer og dra på butikken.

"har dere aldri mat?" spør Brandon, jeg skvetter til, han står bak kjøleskapsdøren. jeg lokker kjøleskapsdøren.

"nei, bare når Chloe handler inn" svarer jeg

"da må vi dra på butikken" sier jeg og finner fram kortet mitt.

"greit" svarer han, vi tar på oss jakke og sko, rett før jeg skal gå ut døren ringer telefonen min, det er mamma.

"hei" svarer jeg

"har du hørt noe mer om Noel?" spør henne, jeg låser døren, Brandon sier at vi kan ta hans bil, jeg nikker og går mot den.

"det går bra med meg, takk for at du spør" svarer jeg sarkastisk

"hvordan går det?" spør henne, jeg tenker meg om litt før jeg svarer

"bra, tror jeg, jeg tror de som drepte Noel holder på og finne meg" sier jeg laft

"Rachel, kanskje det er best om du kommer hjem?" spør mamma, jeg setter meg inn i bilen og Brandon begynner og kjøre.

"hva hjelper det? de kommer etter meg, selv om jeg flytter til Afrika kommer de etter meg, skjønner du ikke at det ikke hjelper og flytte" svarer jeg sint

"jeg prøver og gjøre det som er best for deg" svarer mamma, hun høres litt trist ut i stemmen.

"politiet kjører forbi huset, jeg er nesten alltid sammen med noen, det går bra" svarer jeg, jeg er ikke sikker på om at jeg klarte og overbevise meg selv om at jeg er så trygg.

"vær forsiktig" sier mamma.

"jada, men jeg må gå nå" svarer jeg

"vær forsiktig, Rachel" svarer henne

"ok, glad i deg, hade"svarer jeg og legger på.
~~~~~
Hey, jeg beklager for at kapittelet ble litt kort men sånn er det.
Jeg vet ikke om dere syns det har vært litt kjedelig?, men nå begynner det og snart og bli ekstra spennende, så stay tuned.
Takk for at dere stemmer og kommenterer<3

I need youTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang