Naneli Panda.!

3.7K 279 14
                                    

Multide Kızlarımız var.Birde gidecekleri yere üzerlerindeki kıyafetlerle gidecekler,unutmadan söyliyeyim dedim.Neyse herkese...
İyi okumalar...

Miray
"Sı~kıl~dım."diye ikide bir aynı şeyi söylüyordu.Biz ne yapalım yani,şebeklik yapacak insanda yoktu.

Asya
"Ne yapalım yani."dedi.Miraya dönerek baktı.

Miray
"Hmm misaaal bara gidelim."diye sorunca,kimse birşey demedi.Yani bu demek oluyor ki,herkes için uygun gibi gözüküyordu.

Büşra
"Yok yaa ne işimiz var.Ben gitmeyeceğim."dedi.Onu ne kadar ikna etmeye çalıssakta kabul etmedi.Bizde yukarı hazırlanmak için çıktık.Ben tas tamam hazırdım.(giydikleri multide var.) Odaya kuzenim girdi.

Büşra
"Ya nedense canım bugün elbise giymek istiyor."dedi.
Ona ne diyon kızım bakısı atıyorum.

Büşra
"Yah eğlenmek amaçlı hani evde kimse kalmayacak ya,bende elbise giyerim."dedi.Ona anlamış gibi kafa salladım.Gizemin sesini duyunca Büşra'ya öğütler vererek odadan çıkmıştım.Umarım eğlenirdik.

Jimin'den
Sıkıcı bir akşamla yine beraberiz.Canım acayip derecede sıkılıyor.Yanımdaki Kooki'yi dürttüm ama ses falan yok.Sanırım öldü,ah kesinlikle öldü.

Kook
"Hyung kes şunu!"diye bağırıp uykusuna devam etti.
Buda başka bir arıza gıcık şey nolucak.Can sıkıntısından ölmeden ön balkona çıktım.Burdada Suga hyung sanırım değil,büyük ihtimalle aşk acısı çekiyor.

Aşağdan gelen seslerle ikimizde balkondan aşağya bakmaya başladık.Kızların 6'sı taksilere ilerlemeye başladı.O altısı içinde bir tek şey yoktu.Büşra evet o yoktu.

Suga hyung koşarak gitmeye başlayınca bende arkasından gittim.Ceketini ve araba anahtarlarını alıp evden uçarak çıkarken,bende bizimkilere nolduğunu söylüyordum.Jin hyungta diğer arabanın anahtarlarını almıstı.

Diğer kalanlardan ise Tae ve Kooki Suga hyungun peşinden koşarak gitmişlerdi.Jin,Namjoon vede Hoseok hyungta onların arkasından.Ben hâla arkalarından gitmezken.

Hoseok
"Jiminni hadisene"dedi.

"Ya şey siz gidin ben biraz kötüyüm."dedim.Bana omuz silkip merdivenlerden hızlı bir biçimde indi.
Bende fırsattan istifade,evin kapısını kapayıp aşağı kata inmeye başladım.Kapının önüne gelince çalıp çalmamak arasında tereddütteydim.

Ama sonunda nerden geldiğini bilmediğim gazla çaldım.Biraz bekledikten sonra,kapıya yaklaşan seslerle bir garip olmuştum.Kapı açılınca..

Büşra
"Anahtarınız yok mu ne unut-"diye bana bakmaya başlayınca,ben ise onu süzüyordum.Resmen vav görünüyordu.Bu neden giydiki şimdi bu elbiseyi, tanrım sana geliyorum.(multide kırmızılı kız.)

Büşra
"Noldu ve artık ağzını kapar mısın."dedi.Hemen toparlanıp ona bakmaya başladım.

"Ya şey ney şey ya nasılsin."diyip elimin birini duvara yaslayıp ona baktım.Bana göz devirdi,ne bence çok yakışıklı görünüyorum.

Büşra
"Sen gelmeden önce gayet iyiydim."dedi.Tamam bana iyi laf sokuyor.

"Genellikle ben gelince dahada iyi olurlar."diyip göz kırptım.

Büşra
"Bence hasta oluyorlardır."dedi.

"Doğru hastam çok ama ben doktor değilim."dedim.
Şuan bunun ben olduğuma inanamıyorum.Resmen laf yapıyorum,anlamlı laflar birde vay anasını.

Büşra
"Seninle uğraşmayacağım."diyip kapıyı kapatacakken hemen toparlanıp,kapıyı tuttum.Durup bana baktı.

"Yah ben evde tek başıma kaldım.Seninle duralım mı burda,valla hiçbirşey yapmayacağım."diyip yavru köpek bakısı atmaya başladım.Sıkıntılı bir biçimde nefesini verdikten sonra konuştu.

ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin