58. Kapitola

1.7K 145 9
                                    

Bol to Filch, no nebol sám, kráčala vedľa neho McGonagallová a vyzerala veľmi rozrušene, akoby sa práve dozvedela že niekto zomrel.

S Jamesom sme sa skryli za najbližší roh ale aj odtiaľ nás bolo vidno, jediné naše šťastie by bolo keby sa ani jeden z nich nepozrel našim smerom.

"Musíme ju nájsť, Merlin ja len dúfam že ju nemá nejaký šrudent pretože to by mohlo znamenať..." odmlčala sa a pozrela sa na Filcha.

"Pokoj Minerva, všektých sledujem, zatiaľ som ju nikde nevidel ale som si istý že sa objaví čoskoro," povedal Filch pokojným a normálnym hlasom.

Takého som ho vôbec nepoznala. Vždy po nás iba kričal, teraz bolo prvýkrát čo som ho počula hovoriť normálne.

"Dúfam že máš pravdu," povedala ustarane.

S Jamesom sme sa na seba pozreli s úlavou na tvári no opäť sme sa tešili priskoro.

"Slečna Pattersonová? Pán Potter?" Povedala v šoku McGonagallová.
My sme sa na ňu vydesene pozerali.

"Pre Merlina čo tu robíte?! Máte poňatie o tom koľko je hodín?! Strhávam chrabromilu pätnásť bodov! " Kričala na nás. Pozerala sa na nás tým pohľadom, ktorý som veľmi dobre poznala. Vždy sa na nás tak pozerala keď sme niečo vyviedli, buď vtedy keď som Jamesa prekliala, alebo keď mi to on vrátil.

"Tak toto si vyriešime zajtra, po vyučovaní sa zastavte u mňa v pracovni. A teraz behom do svojich komnát!" Povedala rozčúlene.

My sme ani chvíľu neváhali a rozbehli sme sa odtiaľ preč.

Merlin zase som sa kvôli tomu poondiatemu Jamesovi Potterovi dostala do problémov, možno ho milujem ale ešte stále sa vo mne uchováva tá nenávisť, ktorú som kedysi k nemu cítila.

Naštvane som kráčala ku chrabromilskej veži. Ani som sa naňho nepozrela.
Prišli sme ku obrazu Tučnej panej, povedala som heslo a vstúpili sme dnu.

"Dobrú noc!" zavrčala som a vyšla som hore schodmi do dievčenských internátov.

Pomaly a čo najtichšie som prišla ku dverám našej izby a otvorila som ich. Bolo tam ticho a tma. Merlin tak mi odľahlo, aspoň im nemusím nič vysvetlovať.

Chcela som ísť do kúpelne ale predtým než som tam stihla vstúpiť sa zrazu zaplo svetlo.

"Ale, ale, kam sa tak náhliš?" Povedala Rose a posadila sa.

"Takto nechať svoje dve kamarátky čakať na teba až neskoro do noci," zrazu sa ozvala Dominique.

"Tak mladá dáma kde si bola?" Opýtala sa Rose a namierila na mňa svetlo z lampy.

"Hhh, no veď predsa v žalároch,"

"Do jedenástej večer?" neveriacky sa spýtala Dom.

"Merlin čo som na výsluchu?! Niesom malá, áno do jedenástej, ja sa narozdiel od teba Dom učím," povedala som mierne vytočene.

"Aimee prečo máš mokré vlasy?" pýtala sa.po chvílke ticha Rose a ja som stuhla. Merlin na vlasy som úplne zabudla. Tie som si nestihla vysušiť.
Čo si asi musela McGonagallová pomyslieť keď nás s Jamesom v tom rohu videla strapatých a mňa ešte s mokrými vlasmi?!

Merlin zase nad ním rozmýšľam.

"Hhh, no...tak, ja- keď sme polievali manadragory tam mi omylon Sproutová vyliala na hlavu vodu," povedala som váhavo.

"Ako ti mohla vyliať vodu na hlavu keď je od teba nižšia? Aimee, nič na tom čo hovoríš nedáva zmysel!"

"Merlin Rose niesi moja mama, nič ti nemusím povedať," zakričala som a zabuchla som zasebou v kúpelni dvere.

Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon