Bölüm 6

27 10 21
                                    

Yıldıza Dokunmayı Unutmayalım Lütfen :))

* * *

Bora kafasını koyduğu masadan zorlukla kaldırdı. Ders matematikti ve üstüne üstelik Ayfer Hoca dersi çok sıkıcı anlatıyordu. Arada bir telefonundan kızların gönderdiği mesajlara cevap veriyordu.

"Aynı anda 3 kızla mesajlaşmak." diye düşündü. İster istemez yüzünde bir sırıtma oluştu. Yanından ani bir dürtme oldu. Kafasını yana çevirdiğinde hiç sevmediği Bora'nın tabirinde "piç gülüşü" ifadesini takınmıştı Çağlar. Kahverengi kıvırcık saçları ve aynı renkte gözlere sahipti. Muzip bir şekilde Bora'ya sırıtıyordu.

"Ne var lan?" dedi Bora. Çağlar hiç gülümsemesini bozmamıştı.

"Yine hangi kızın canını yakıyorsun?" dedi. Bora omuz silkti.

"Benim kimsenin canını yaktığım yok Çağlar. Onlar beni istiyor ben de gerekeni veriyorum." Çağlar'ın sırıtması devam ediyordu.

"Bora pek bir halta da benzemiyorsun ama kızlar senin peşinden ayrılmıyor." dedi.

" Dostum üç şey; Para, karizma ve harika konuşma yeteneği." diye karşılık verdi Bora.

"Neyse boş ver. Bugün bizim grupla gidiyoruz mu kafeye?" dedi.

Bora okula başladığında hemen arkadaş çevresine alışmıştı. Zengin babası sayesinde insanlar onun çevresinde toplanırdı, arkadaşı olmak için can atarlardı. Bora ise kendi kafasına göre bir arkadaş grubu kurar ve onlarla takılırdı. Arkadaş grubunun her zaman lideri olmuştu, her zaman nereye gideceğini o karar verir ve kimlerle uğraşılacağını o seçerdi. Bora'nın grubu şu anlık kendisi dahil 5 kişiden oluşuyordu. Çağlar, Mete, Selin ve Buse.

Çağlar'ı gruba ilk almıştı. Çünkü diğerlerinin aksine Bora'ya yalakalık yapmaz daha çok hatalarını yüzüne vururdu ayrıca çok iyi bir mizahı vardı. Mete; okulun en cüsseli öğrencisiydi ve yaklaşık 10 ile 15 civarında tanıdığı her an kavga edebilecek insanları tanıyordu . Okuldaki öğrenciler onla kavgadan kaçınırdı. Eğer bir kavga olma durumunda Mete'yi kendine korumak amaçlı yanına almıştı.

Selin; okulun en güzel kızlarından biriydi ayrıca babası büyük bir işadamıydı. Bora Selin'i almasının tek nedeni yakın çevresindeki kız arkadaşlarına ulaşmasıydı. Buse; okuldaki zengin çocukların aksine okulunu bursla kazanmıştı. Çalışkan bir öğrenciydi ve okul birincisiydi. Bora'nın onu yanına almasının nedeni sınıfı geçebilecek bir not alması için Buse ile birlikte çalışmasıydı. Yani kısacası Bora'nın grubundakiler çıkar arkadaşlığından başka bir şey değildi.

Çağlar'ın dürtmesiyle düşüncelerinden sıyrıldı. "Dostum cevap versene." Bora baş ağrısından kurtulmak için kafasını iki yana salladı.

"Çağlar bu matematik dersi mahvetti beni." dedi. Çağlar:

"Ya boş ver matematiği gidiyoruz mu kafeye?" dedi. Bora hemen sırıttı.

"Dostum kızla buluşacağım. " Çağlar sinirli bir bakış attı. Tam ağzını açıp bir şey diyordu ki Ayfer Hoca'nın sesiyle susmak zorunda kaldı.

"Hey siz ikiniz konuşmayı kesin ve dersi dinleyin." dedi. Bora ilk başta kendisine söylendiğini zannetti. Ama hocanın Buğra ve Nil'e söylediğini fark etti . İkisi de gülmekten kıpkırmızı kesilmişlerdi ve ikisi de komik bir sohbetin içindelerdi. Buğra sınıfın saygılı çocuğu gibi öne çıktı. "Özür dileriz hocam." dedi.

Bora'nın içine öfke dolduğunu hissetti. Bu meseleye bir an önce el koymalıydı yoksa iddiayı kaybedecekti. Nil'e karşı attığı en büyük adım Selin sayesinde okula Buğra ve Nil'in sadece arkadaş olduklarını dedikodusunu yaymaktı. Bora için bu bir başlangıçtı, devamı gelecek bir başlangıç.

1,2,3 Aşk (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin