A reggeli ébredésem borzalmas volt. Nem elég, hogy a másnaposság miatt hasogatott a fejem, ezt mondjuk gyógyszerrel korrigálni tudtam, hanem az volt a fő problémám és szenvedésem oka, hogy a fenekem indokolatlanul fájt, lüktetett és bármit csináltam vele nem javult, sőt egyre csak rosszabb lett.
- Emeld már meg a segged és menj el orvoshoz! - noszogat Namjoon, aki a fotelben cigizik, a másik kezével meg mindenféle dolgot hozzám vág, hogy mozduljak meg.
- Nem! Soha! - ellenkezem, miközben hason fekve nézem a tévét egy macival a mellkasom alatt. - Meg amúgy is hétvége van, ilyenkor nincs rendelés. - kezdek mentegetőzni.
- Akkor menj el magánrendelésre. Igaz, hogy fizetni kell, de a pénzért bármikor megvizsgálnak és sokkal toleránsabbak. Meg hogy fogsz így dolgozni? Menni is alig bírsz.
- Ez igaz, de....félek egy kicsit.
- Mitől félsz öcsém? Egy: nem tudod, hogy milyen egy ilyen vizsgálat. Lehet nem is vészes. Kettő: Fogalmad sincs, hogy mi történt az este, így még az is megeshet, hogy valami komolyabb. Talán megerőszakoltak. - kajánul elvigyorodik, amitől megborzongok.
- Elmész a faszomba! Annyira nem basztam be! - de azért elgondolkodok, mi van ha mégis?
- Mindegy. Lényegtelen, hogy mi történt. Hozd magad rendbe, én meg addig keresek egy orvost, és még fel is hívom neked. Sőt el is viszlek, nehogy útközben eltévedj „véletlenül".
- Sunyi dög! - erőt veszek magamon, és legurulok az ágyról, hogy ne keljen felülnöm, majd magamhoz kapok egy kendők és elvánszorgok a fürdőig.
Fürödni akartam, hogy kiáztassam sajgó testemet, ám hamar tudatosult bennem, hogy ebbe a kis kádba most nem igazán fogom tudni belegyömöszölni magam, így a nagy ötletemből egy hosszas zuhany maradt, de azért ez is jól esett.
- Taehyung! Siess már! Beszéltem egy magánorvossal és azt mondta, hogy fél óra múlva mehetsz. - kiabálja túl a hajszárítót, amit mérgembe, nem is, félelmembe ki is kapcsolok és félig nedves hajjal indulok neki a nagy feladatnak.
- Milyen volt a hangja? - bizakodva várom válaszát, amíg a ruháim között kutakodok.
- Elég kedvesnek és nagyon fiatalnak tűnt. Ha tippelnem kellene, maximum 27 lehet. Amúgy meg mit válogatsz annyit a ruhák között? Úgy sem lesz rajtad sokáig. -és már megint röhög. Ilyenkor úgy meg tudnám fojtani, de hát ő az idősebb, meg hatalmas szíve van, csak a kedvenc hobbijának a forrása az az én szerencsétlenségem.
(.......)
Drágalátos barátom szó szerint kidobott az orvos előtt, majd annyival búcsúzott, hogy hívjam, ha kell. Komolyan mondom, simán elrohannék, ha bírnék, de a fenekem nagyon lüktet, főleg a kocsiban való ülés után. Összeszedem azt a hangyafaszni bátorságomat és izzadó kezemmel megnyomom a hatalmas vaskapu csengőjét. Nem semmi, hogy ekkora háza van. Ez már inkább egy kisebb kastély. Pár másodperc múlva nyílik is a kapu, és egy fiatal csinos lány sétált ki a házból, hogy fogadjon.
YOU ARE READING
Egy urológiai vizsgálat Vkook
RandomSzerintem nem kell nagyon részleteznem. Egy egy hosszabb terjedelmű Vkook OS, ami munka közben fogalmazódott bennem. +18-as! Jó olvasást.