Ανακοίνωση

49 1 0
                                    

Γειά σας.... Hi...

Τι μου κάνετε είστε καλά...

Θα ήθελα ξανά να ευχαριστήσω τους ακόλουθους μου και αυτούς που διάβασαν και ψήφισαν της ιστορίες μου και τα μερικά σχόλια που είχα στα κεφάλαια μου.

...

ΟΙ ΙΣΤΟΡΊΕΣ ΜΟΥ

7) Ό Πορισμός Μας (Το ταξίδι μας)
8) Το Πεπρωμένο
9) Τα όνειρα μας
10) Φιλία χαμένα

...

Το ταξείδι άλλαξε το όνομα του και έγινε Ό Πορισμός μας...
Έχει τελείωσε ώρα για διάβασμα... (13/9/18)

Επόμενη ιστορία

Το Πεπρωμένο ( Το πεπρωμένο και η μοίρα του ανθρώπου την ορίζει με τον δικό του τρόπο)
Ελπίζω να σας αρέσει και να το διαβάσετε και να το ψηφίσετε...
(10/9/18)
Τέλος Σήμερα 15.10

Τα όνειρα μας είναι μια ιστορία με όνειρα και πραγματικότητας όλοι έχουμε όνειρα γλυκά και πονηρά...😚
(17/11/18)Ώρα για διάβασμα (22/11/18).

Υπάρχει και μια ιστορία τα Φιλία χαμένα που ειναι πιθανόν να γραφτείς μεσα σε αυτες της μέρες... (10/12/18).

Αλλα υπαρχει και το θέμα με τα Χριστούγεννα επειδή αυτές της μέρα θα έχει τα Χριστούγεννα και αυτές της γιορτινές μέρες που έρχονται θα ηθελα να έχω μια ιστορία με αυτό το γιορτινό κομμάτι.. (20/12/18).

Ελπίζω αυτές η Ιστορίες να σας αρέσουν γιατί έρχονται κι άλλες με διαφορετικό στόρι και Αγάπη αλλά θα ανατραπούν και θα χαρίσουν αυτά που επιθυμώ στης Ιστορίες μου.
20.12.18

Διαβάστε όλες της Ιστορίες κι ας έχουν λίγα λαθάκια αλλά είναι απλές κ μικρές όπως πρέπει.
20.12.18

Καλό διάβασμα και ελπίζω να έχω περισσότερα σχόλια και καρδούλα χαίρομαι που τα διαβάζετε.
21.12

Τέλος ιστορία ελπίζω να εχω τα σχόλια σας και της καρδιές σας...

Φιλάκια πολλά πολλά καλά μου φιλαράκια...

😍😍😍
Μ.Σ χχχ (22/12)

Μικρές Ιστορίες Μ.ΣDonde viven las historias. Descúbrelo ahora